Femeia Fantastică a.k.a. Wonder Woman

  Cu toții am crescut cu idealul de a fi un super erou și de a schimba lumea în bine. De cele mai multe ori aceste idealuri le-am primit din bezi desenate sau animațiile pe care le vedeam în fiecare zi. Dar știm poveștile originale ale acestora? Una dintre personajele ce ne-au învățat că este bine să te lupți împotriva răului a fost Femeia Fantastică a.k.a. Wonder Woman. Acest personaj a prins viață odată cu benzile desenate create de DC Comics în anul 1941. Prințesa Diana a Themyscirei, o amazoancă ce a știut să asculte sunetul sabiei de mică, devine

Bruxelles – un oraș al tehnologiei

Dacă în urmă cu ceva timp abordam avantajele unui muzeu ce are ,,suportul”  tehnologiei, mai exact muzeul interactiv din Daugvapils, acum ne vom îndrepta puțin atenția în Occident. Unul dintre cele mai importante orașe– Bruxelles, reușește să se plaseze pe harta celor bine zone dezvoltate tehnologic. Față de alte orașe din zona centrală și de est a Europei, Bruxelles are o istorie în a planifica propria evoluție în toate domeniile. De exemplu, știați faptul că în 1958, cu ocazia Brussels World’s Fair, Bruxelles a reușit să înceapă o primă mare etapă de modernizare a orașului? Acest lucru a fost doar

Netflix vorbește pe limba celor mici

„Netflix and chill”. Fenomenul care a cucerit America a ajuns și în casele europenilor, iar România nu face excepție. Cine nu s-a abonat la Netflix doar pentru a „gusta” puțin din nebunia din Vest? De curând, am început și noi să ne bucurăm de seriale și filme cu subtitrare în limba română, fără să ne mai plângem de online streaming. Dar cum continuă evoluția companiei care definește o nouă generație?     Storytelling-ul este următorul pas pentru a face platforma din ce în ce mai atractivă. Poate să ajungă astfel nu doar la tineri, ci și la familii sau copii

Modul în care trăiești – realitatea celor din marketing

  Oamenii de marketing sunt conștienți de task-urile lor și de rolul pe piața vânzărilor. Trebuie să fie atenți la nevoile consumatorilor pentru a putea personaliza mesajul. Astfel, pot ajunge la oamenii de acasă și îi pot transforma din simpli urmăritori în clienți fideli. Problema este una singură: care este rețeta de succes?   De multe ori aceștia consideră că pasul spre progres și performanță provine din datele recoltate de la consumatori, ce pot spune ceva despre pattern-urile lor de comportament. Dar nu vorbim doar de aceste aspecte când căutăm cea mai importantă variabilă a existenței lor: contextul.   Marketerii

Free energy – Tesla, primul inventator al energiei libere, wireless!

Genialul inventator și om de știință Nikola Tesla a descoperit o formă de energie electrică non-electromagnetică, radiantă. Ea este transmisă ptin sol, care funcționează astfel drept conductor principal și produce unde scalare. Acest tip de energie descoperit de Tesla se transmite mai rapid decât lumina, a cărei viteză era considerată cea mai mare dintre toate vitezele de transmitere/deplasare. Energia non-electromagnetică a lui Tesla a fost utilizată pentru a transmite semnale electrice între diferite stații emițătoare aflate la distanță, în orașe sau chiar țări diferite. Aceste transmisii au fost foarte eficiente, iar, paradoxal, semnalul nu a înregistrat scăderi de putere, ci

Telekom România concediază o treime dintre manageri

Am scris pe la începutul lunii că Telekom România se va reorganiza și că în urma acestei reorganizări vor fi concediați sute de angajați și sute de manageri. La acel moment se zvonea faptul că 1 din 6 angajați vor fi concediați și că o mulțime de manageri vor fi dați afară. În urma discuțiilor dintre sindicate s-a luat decizia că o treime din cei 600 de manageri existenți în grup vor fi concediați. Mai exact, în jur de 200 de manageri nu vor mai performa în cadrul Telekom România. Pe lângă asta, managerii rămăși vor trebui să demonstreze că

Sistemele AI, o formă și o identitate

Sistemele care funcționează pe baza inteligenței artificiale ajung să facă parte din existența umană ca un adaos necesar. Astăzi, poate conduce o mașină sau poate să diagnosticheze cancerul. Nici advertisingul nu stă departe de această tehnologie. Un sistem AI a ajuns să înlocuiască un foarte bun copywriter sau un marketer eficient. Sistemele AI au ajuns să îndeplinească atribuții specific umane, așadar marile companii investesc în domeniu și ajung să „umanizeze” procesul. Entitățile programate au nume și sunt „înzestrate” cu calități similare cu ale unei persoane normale, din carne și oase. Conform publicației Adweek, Amazon are personajul Alexa ca asistent smart.

Inteligența artificială, în slujba copiilor

Inteligența artificială a devenit subiectul momentului. Digital sau social, orice aspect este acum văzut prin raportare la A.I. Conceptul care aparținea cândva poveștilor S.F. a câștigat tot mai mult teren în cercetare și se poate ajunge la o învățare profundă a modului în care o mașină poate gândi asemănător oamenilor. Progresele sunt vizibile și rezultatele pe măsură. Agenția de creație We Believers a făcut un pas înainte și a dat naștere Ai Buddy. Acesta este un sistem inteligent artificial, creat pentru a oferi un sprijin emotional copiilor cu astfel de nevoi. Tehnologia afișează un format comfortabil pentru cei mici. Interfața

A fi sau a nu fi advertiser?

Tineri care visează să facă parte dintr-o echipă de creație sau de strategie a marilor agenții de publicitate din România sau din alte țări trebuie să țină cont de mai multe aspecte legate de primul interviu. A fi sau a nu fi advertiser? Cum ajungi să îți îndeplinești visul? Ți-ai trimis CV-ul la mai multe agenții de publicitate de care ești interesat. Ai reușit să treci de prima etapă de selecție și să te califici pentru interviu. În continuare, trebuie să fii pregătit să faci tot ce este posibil pentru a convinge comisia că ești omul de care au nevoie

Romania se pregateste sa faca trecerea la televiziunea digitala terestra

digital

Potrivit Acordului Geneva 2006, Romania trebuie sa incheie tranzitia de la televiziunea analogica terestra la televiziunea digitala terestra pana la data de 17 iunie 2015.

“Televiziunea digitala terestra este o alternativa pentru utilizatorii din Romania si vine sa completeze paleta serviciilor care se afla astazi la dispozitia utilizatorilor romani. In Romania exista o piata competitiva a retransmisiei programelor audiovizuale, unde fiecare tip de serviciu are costuri si beneficii, avantaje si dezavantaje. Important este ca utilizatorii sa aiba la dispozitie suficiente optiuni ca sa aleaga oferta care se potriveste cel mai bine asteptarilor lor.”, a declarat Catalin Marinescu, presedintele ANCOM.

5 licente disponibile

Pentru realizarea acestui obiectiv, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) va scoate la licitatie cinci multiplexuri nationale de televiziune digital terestra, patru in UHF si unul in VHF, in standard DVB-T2, precum si multiplexuri nationale.

In data de 28 ianuarie 2014, ANCOM a supus consultarii publice proiectul de Hotarare a Guvernului prin care taxa minima de licenta pentru fiecare dintre cele cinci multiplexuri nationale este stabilita la valoarea de 300.000 euro.
Castigatorul primului multiplex in UHF (MUX 1) va avea obligatia de a transmite „free to air” posturile publice si private de televiziune care se transmit in prezent in sistem analogic terestru. Totodata, acest multiplex va trebui sa acopere 90% din populatie si 80% din teritoriu pana la 31 decembrie 2016.

Pentru celelalte 4 licente, operatorii se vor angaja sa aiba in functiune cel putin 36 de emitatoare pentru fiecare dintre retelele corespunzatoare acestor multiplexuri pana la 1 mai 2017. Toate multiplexurile vor fi acordate pe o perioada de 10 ani, iar licentele vor intra in vigoare incepand cu 17 iunie 2015.

Procedura de selectie competitiva

Acordarea licentelor se va face printr-o procedura de selectie competitiva, care presupune ca fiecare ofertant sa depuna o oferta initiala privind numarul de multiplexuri pe care doreste sa le achizitioneze, iar in cazul in care cererea depaseste numarul de licente disponibile se vor organiza runde de licitatii pana la adjudecarea tuturor multiplexurilor oferite.

Criterii de selectie

Pentru a fi eligibili, candidatii trebuie sa indeplineasca simultan mai multe criteria:
• sa fie societate comerciala romana sau straina;
• cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani sau pe perioada scursa de la infiintare, daca aceasta este mai scurta de 3 ani, sa fie de minimum 2.000.000 euro;
• durata de functionare a candidatului prevazuta in actul constitutiv trebuie sa fie cel putin pana la data de 17 iunie 2025;
• sa-si fi indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul de stat, bugetele asigurarilor sociale si fondurilor speciale a impozitelor, taxelor, contributiilor si altor venituri si catre ANCOM;
• candidatul sa nu faca parte din grupul altui candidat.

Reply