Un studiu recent derulat de GfK Romania numit „Internetul si decizia de cumparare” dezvaluie influenta pe care o are internetul asupra deciziei de cumparare a r omanilor.
Comportamentul internautilor romani a fost analizat la sfarsitul anului trecut si a inclus utilizatori de internet cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani. Afla rezultatele studiului.
S-au realizat 702 de interviuri online in urma carora s-a descoperit ca mai mult de jumatate din persoanele care au cumparat electronice si dispozitive au cautat informatii despre produse in magazinele online.
Femeile cauta de 3 ori mai mult decat barbatii informatii despre servicii turistice pe retelele sociale iar barbatii impartasesc mult mai mult informatii pe internet despre produsele financiare cumparate.
Cei care achizitioneaza componente de masini si servicii auto cauta pe internet in primul rand pretul produsului/serviciului.
pai da, mi se pare normal sa te informezi despre ceea ce cumperi. Eu am cumparat de la un iphone, laptop, aparat de barberit, epilat pana la ceasuri etc..
si evident locul in care m-am documentat de unde sa cumpar si cat de bun e produsul e tot pe internet..