Conform rezultatelor financiare pe trimestrul II 2013, Romtelecom a inregistrat o crestere semnificativa a numarului de clienti pe segmentele TV si internet.
Astfel, numarul de abonati ai serviciilor de televiziune oferite de Romtelecom au ajuns acum la aproximativ 1,3 milioane, in crestere cu 7,3% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Romtelecom inregistreaza aproape acelasi numar de abonati si la serviciile de internet, unde rata de crestere a fost de 4,8%.
Pachetele de servicii – motorul cresterilor Romtelecom
Strategia Romtelecom a constat in introducerea serviciilor de televiziune si a celor de internet in pachetele serviciilor de voce. Astfel, in momentul de fata, aproape 55% dintre abonatii serviciului de telefonie de la Romtelecom detin si internet, in timp ce 57% dintre aceeasi clienti de voce detin si serviciul de televiziune.
Lider telecom pe segmentul business
Directia Business din cadrul Romtelecom s-a miscat foarte bine in ultima perioada, compania consolidandu-si pozitia de lider pe segmentele de internet, transmisii de date si telefonie pentru persoane juridice.
„Solutiile de sisteme sunt unul dintre segmentele cu cele mai mari rate de crestere, de mai mult de 45% comparativ cu perioada similara a anului 2012. Acesta este rezultatul parteneriatelor solide pe care Romtelecom le-a dezvoltat in timp cu organizatii de top” a declarat Anastasios Tzoulas, Directorul Executiv Financiar al Romtelecom