Romtelecom ofera firmelor mici si mijlocii posibilitatea ca pentru 5 euro fara TVA pe luna, sa testeze impactul pe care l-ar avea un buget de publicitate de 7 ori mai mare decat suma investita.
Prin intermediul campaniei Try &Buy, IMM-urile vor beneficia de stabilirea obiectivelor campaniei, definirea si crearea unei strategii promotionale AdWords, precum si monitorizarea, optimizarea si raportarea rezultatelor. In plus, pentru un cost suplimentar de 2,5 euro fara TVA, Romtelecom mai pune la dispozitie, pentru cei interesati, o pagina web do-it-yourself.
Promotia Try&Buy de la Romtelecom va dura 2 luni, urmand ca ulterior oferta Google Adwords a companiei de telecomunicatii sa fie sub forma unui abonament de 100 euro/luna, in functie de nevoile fiecarei firme beneficiare. Dupa perioada promotionala, in cazul in care nu va fi exprimata dorinta expresa de a renunta la oferta, contractul clientului va fi migrat in mod automat catre abonamentul Bronze GAW, disponibil in oferta comerciala a Romtelecom.
Pentru a putea beneficia de aceasta oferta, companiile trebuie sa solicite o oferta online, pe pagina http://j.mp/1e6mns9.