Serviciile My Office oferite de Romtelecom integreaza mai multe aplicatii utile in procesul unei afaceri, cum ar fi e-mail, mesagerie instanta, controlul documentelor, conferinte audio/video, dezvoltare site-uri etc.
Intrand puternic (si) pe piata de solutii IT, Romtelecom spera astfel sa compenseze scaderile din telefonie fixa, pana de curand principala sursa de venituri a companiei.
Romtelecom dezvolta parteneriate strategice si dezvolta alaturi de companiile din IT, comunicatii si media o multime de solutii fara de care business-ul de azi nu ar putea supravietui la standardele cerute de piata.
My Office face parte din aceasta strategie a Romtelecom, operatorul apeland la Central Europe On Demand care opereaza pe pietele din sudul si centrul Europei, fiind unul dintre cei mai cunoscuti furnizori de servicii cloud-computing din aceasta zona, utilizand ca suport platforme oferite de Microsoft.
„Implementarea acestui gen de servicii „in house” e costisitoare şi pana acum şi-au putut-o permite doar firmele mari, cu mii de angajaţi şi bugete IT de ordinul a zeci sau sute de mii de euro. Romtelecom ofera acum şi IMM-urilor, cu pana la 100 de angajaţi, accesul la acest gen de servicii pe un model SaaS (Software as a Service) si la preţuri accesibile,” a declarat George Makowski, Director Comercial al Romtelecom cu responsabilitati pe segmentul de afaceri.
Preturile serviciilor My Office pornesc de la 2.5 Euro pe luna, societatea care solicita un asemenea serviciu nemaifiind nevoita sa cumpere licente pentru diverse software sau aplicatii, Romtelecom asigurand toate acestea.
foarte tare… nu am ce sa zic, cand vad ca unii se mai gandesc si la motorul economiei parca ma fac sa privesc altcumva lucrurile astea, insa din pacate prea putina lume se gandeste la treburile astea:|