Eugen Doga – creatorul de muzică

  Pentru mulți Eugen Doga este o identitate culturală, un cumul de elemente reprezentative pentru evoluția unui  artist într-o perioadă grea încercată. Acesta a reușit să se facă remarcat încă de pe băncile facultății, reușind să promoveze valorile iubite. Treptat, Eugen Doga s-a remarcat prin munca depusă, primind în anul 1967 disticția de  Maestru Emerit al Artei din Moldova, Artist al Poporului din R.S.S.M. (1967), Artist al Poporului din URSS (1987), laureat al Premiului „Boris Glăvan” al Comsomolului din Moldova, laureat al Premiului de Stat al R.S.S.M. (1980) și al Premiului de Stat al URSS. (1986).   În Republica Moldova anul

Transformarea Romaniei in era digitala – Ziua Comunicatiilor 2017

In data de 25 aprilie 2017, a avut loc la hotelul JW Marriott din capitala, cea de-a 21-a editie a Zilei Comunicatiilor organizata de ITS Events Management cu sprijinul autoritatilor de la Bucuresti. Evenimentul a avut loc in marja sarbatoririi Zilei Mondiale a Telecomunicatiilor si a Societatii Informationale, care este celebrata in fiecare an pe 17 mai sub egida Uniunii Internationale a Telecomunicatiilor. La nivel global, tema anului 2017 este „Big Data for Big Impact”, cu scopul de a atrage atentia asupra potentialului Big Data si de a impulsiona industria sa caute solutii pentru eficientizarea proceselor necesare transformarii datelor brute

Restaurantele, pionieri în experiența cu consumatorii

    O vizită în provincie la bunici, o familie cu copii mici care sunt înfometați, părinți aflați în dificultate deoarece sandwich-urile s-au epuizat, mama crede că îi vor ieși fire albe de păr alături de tatăl ce încearcă să scape de alte 15 mașini în aglomerație pentru a-și face loc către prima ieșire de pe autostradă în căutarea unui popas. În apropierea unui supermarket „la urgență” aceeași poveste: aglomerația tipică. Salvarea familiei: o domnișoară cu o tabletă în brațe care ia comanda pe geam.   Cum se simte o criză de nervi dacă nu reușești să comanzi ceva urgent de

Competiția realităților augmentate: Facebook vs. Snapchat

Într-o lume imperfectă, din nou, mediul virtual vine în întâmpinarea utilizatorilor care sunt curioși să vadă totul cu alți ochi. Snapchat și Facebook oferă acum posibilitatea aceasta tuturor doritorilor și sunt într-o competiție a realităților. Culori, logo-uri simple, elemente hazlii și pline de viață, care amintesc de anii copilăriei, sau lumea dusă la un alt nivel în ochii oamenilor. Cea mai populară aplicație în rândul tinerilor, Snapchat, a lansat oficial funcția World Lenses. De acum, tot ceea ce îi înconjoară va putea fi vizualizat prin plasarea unor elemente 3D, care să le schimbe estetica sau design-ul. Proiectul a fost gândit

Orange România va intra pe piața bancară

Pentru a se menține și pentru a avea un profit în creștere, cei de la Orange România își extind business-ul și pe piața bancară. Compania de telecomunicații este implicată în proiecte de servicii financiare în alte părți, iar de pe 6 iulie va începe să ofere servicii bancare clienților din Franța, urmând ca de anul viitor să ofere același tip de servicii și clienților români. Orange va oferi pentru început împrumuturi pe termen scurt – 3, 6, 12 luni, va pune în circulație carduri de credit și va oferi servicii de plăți. Clienții Orange Bank vor putea să realizeze transferuri

Ghost in the Shell – noua barieră tehnologică

Ghost in the Shell a apărut pe marile ecrane la sfârșitul lunii martie, în rolul principal fiind Scarlett Johansson. Filmul s-a bazat pe anime-ul cu același nume, unde o polițistă cyborg  și partenerul ei vânează un misterios și puternic hacker numit Puppet Master. Regizorul anime-ului este  Mamoru Oshii, scenariștii Shirow Masamune și Kazunori Itô. Anime-ul a fost creat de la manga-ul Ghost in the Shell, conceput de către  Masamune Shirow. Acesta a avut un real succes, fiind ulterior tradus și în engleză. Long story short: manga-ul a fost lansat în 1989, cu acțiunea poveștii plasată în 2029, Niihama, Japonia. Povestea

Ce surprize aduce al cincilea film din seria „Pirates of the Caribbean”?

Căpitanul Jack Sparrow și interpretarea de excepție a lui Johnny Depp. Povestea de dragoste care i-a unit pe Will Turner și Elizabeth Swann. Aventurile piraților într-o călătorie până la capătul lumii. Toate aceste detalii au scris istorie în lumea cinematografiei, iar franciza „Pirates of the Caribbean” a devenit un fenomen. Cel de-al cincilea film al iubitei serii se întoarce curând cu o nouă poveste și noi aventuri. Lansarea trailer-ului s-a bucurat de reacții entuziaste, dar a venit și cu surprize neașteptate. Una dintre ele este apariția actriței Keira Knightley, în rolul care i-a adus recunoașterea la nivel mondial Elizabeth Swann.

Vodafone oferă internet gratuit în perioada 15-17 aprilie

Cu prilejul faptului că Vodafone aniversează 20 de ani de existență în țara noastră, compania a început să ofere de la începutul anului internet gratuit de fiecare dată când se ivește o sărbătoare, iar pe lângă asta a dat drumul și la promoții interesante pentru clienți. Dacă de ziua îndrăgostiților, de Dragobete, de 1 și 8 martie au oferit internet gratuit, de Paște era inevitabil ca cei de la Vodafone să nu continue tradiția. Prin urmare, în perioada 15-17 aprilie, toți clienții Vodafone vor beneficia de internet Supernet 4G+ în mod gratuit. Beneficiul s-a activat în dimineața zilei de azi

PLATOURILE DE FILMARE ALE SERIALULUI „OUTLANDER”

      Anul acesta vine cu episoade noi din două producții de succes: „Game of Thrones” și „Outlander”. Fanii așteaptă cu nerăbdare întâlnirea dintre Jon Snow și Daenerys Targaryen și întoarcerea lui Claire în trecutul lui Jamie Fraser. Ce se va întâmpla mai departe, rămâne de văzut. După imaginile cu personajele din „Game of Thrones”, producătorii „Outlander” au pregătit și ei o surpriză oamenilor de acasă.   Starz a făcut oficiale imagini cu noua înfățișare a personajului Jamie Fraiser, din noul sezon. Odată cu pregătirile pentru lansarea trailer-ului la sfârșitul săptămânii, au ajuns la fani și ultimele detalii legate

Romtelecom si Cosmote sunt in expansiune

cosmote_romtelecom

Anul 2013 a fost prolific pentru operatorii de telefonie din Romania, astfel Romtelecom a inregistrat in ultimul trimestru al anului care tocmai s-a incheiat venituri cu 8,8% mai mari, iar Cosmote a avut o crestere de 4,4% in aceeasi perioada.

Cele doua companii preluate de Deutsche Telecom s-au aflat in expansiune in 2013. Strategia de evolutie a Romtelecom a avut la baza 3 piloni: solutii ITC la cheie, servicii TV si internet. Aceasta strategie s-a dovedit a fi castigatoare, intrucat au existat cresteri semnificative in domeniul serviciilor TV, numarul de abonati pe acest segment crescand in total cu 7% fata de anul precedent, dar mai ales in domeniul solutiilor de sisteme, unde compania romaneasca a inregistrat o crestere de 470% fata de ultimul trimestru al anului 2012.

Veniturile totale al Romtelecom in 2013 au fost de 609,5 milioane de euro, in trimestrul al 4-lea al anului inregistrandu-se o crestere de 8,8% fata de anul precedent, iar EBITDA a fost cu 13,3 % mai mare decat in aceeasi perioada a anului precedent.

Numarul abonatilor TV a crescut cu 7%, totalizand mai mult de 1,3 milioane la sfarsitul anului 2013, in timp ce numarul clientilor de Internet broadband a crescut cu 4,5%, echilibrand astfel tendinta de scadere a serviciilor de voce, astfel ca, Romtelecom are in acest moment 4,85 milioane de abonati pentru toate serviciile pe care le ofera.

In aceeasi perioada, Cosmote Romania a mentinut un trend ascendent pentru baza de clienti business, datorita intensificarii utilizarii serviciilor de date, inregistrand o crestere de 10,3% pentru segmentul business.

Numarul total de clienti a ajuns la aproximativ 6,1 milioane, din care 25,9% sunt abonati, in crestere cu 1,1% fata de ultimul trimestru al lui 2012.

Veniturile din ultimul trimestru au crescut cu 8,1% fata de nivelul din anul precedent, iar venitul mediu per utilizator a crescut cu 1,9%.

In ceea ce priveste serviciile de internet mobil, Cosmote ofera o retea de date 3G cu viteze de descarcare de 43,2 Mbps in 249 de orase si peste 3850 de localitati, ceea ce reprezinta 67% din populatie, iar pentru viteze de 21,6 Mbps pentru inca 285 de orase din tare, reteaua 3G a Cosmote avand acoperire pentru 80% din populatia Romaniei. In timp ce reteaua 4G acopera 90% din populatia capitalei, dar si orasele Otopeni, Ploiecti, Cluj, Iasi, Sinaia, Busteni, Predeal, Bacau, Suceava, Botosani, Piatra Neamt, Constanta, Braila, Galati, Buzau, Satu Mare si Baia Mare.

Privind inainte, in 2014 Romtelecom şi COSMOTE işi vor consolida sinergiile fix-mobil,  fiind impreuna singurul jucator de pe piaţa din Romania care ofera clienţilor propuneri complete de servicii telecom şi divertisment. Organizaţia noastra puternica, integrata va continua sa opereze eficient şi concentrat, generand valoare pentru clienţii şi acţionarii noştri”, a declarat Nikolai Beckers, CEO Romtelecom şi COSMOTE Romania.

Reply