Facebook introduce noi opțiuni

Probabil ți s-a întâmplat cel puțin o dată în viață să primești like-uri peste like-uri și mesaje pe facebook de la vreo fată care arată ca un model de top. Bine, teoretic vorbind, căci în realitate pozele sunt furate de pe alte conturi de facebook, iar cuiva i s-a părut interesantă ideea de a face conturi fake cu poze furate. După multe propuneri, Facebook ia măsuri și în privința pozelor de pe rețeaua de socializare, astfel încât va introduce noi opțiuni-„profile picture guard” și „profile picture design”. Aceste opțiuni sunt realizate cu scopul de a evita preluarea pozelor de profil,

Femeia Fantastică a.k.a. Wonder Woman

  Cu toții am crescut cu idealul de a fi un super erou și de a schimba lumea în bine. De cele mai multe ori aceste idealuri le-am primit din bezi desenate sau animațiile pe care le vedeam în fiecare zi. Dar știm poveștile originale ale acestora? Una dintre personajele ce ne-au învățat că este bine să te lupți împotriva răului a fost Femeia Fantastică a.k.a. Wonder Woman. Acest personaj a prins viață odată cu benzile desenate create de DC Comics în anul 1941. Prințesa Diana a Themyscirei, o amazoancă ce a știut să asculte sunetul sabiei de mică, devine

Bruxelles – un oraș al tehnologiei

Dacă în urmă cu ceva timp abordam avantajele unui muzeu ce are ,,suportul”  tehnologiei, mai exact muzeul interactiv din Daugvapils, acum ne vom îndrepta puțin atenția în Occident. Unul dintre cele mai importante orașe– Bruxelles, reușește să se plaseze pe harta celor bine zone dezvoltate tehnologic. Față de alte orașe din zona centrală și de est a Europei, Bruxelles are o istorie în a planifica propria evoluție în toate domeniile. De exemplu, știați faptul că în 1958, cu ocazia Brussels World’s Fair, Bruxelles a reușit să înceapă o primă mare etapă de modernizare a orașului? Acest lucru a fost doar

Netflix vorbește pe limba celor mici

„Netflix and chill”. Fenomenul care a cucerit America a ajuns și în casele europenilor, iar România nu face excepție. Cine nu s-a abonat la Netflix doar pentru a „gusta” puțin din nebunia din Vest? De curând, am început și noi să ne bucurăm de seriale și filme cu subtitrare în limba română, fără să ne mai plângem de online streaming. Dar cum continuă evoluția companiei care definește o nouă generație?     Storytelling-ul este următorul pas pentru a face platforma din ce în ce mai atractivă. Poate să ajungă astfel nu doar la tineri, ci și la familii sau copii

Modul în care trăiești – realitatea celor din marketing

  Oamenii de marketing sunt conștienți de task-urile lor și de rolul pe piața vânzărilor. Trebuie să fie atenți la nevoile consumatorilor pentru a putea personaliza mesajul. Astfel, pot ajunge la oamenii de acasă și îi pot transforma din simpli urmăritori în clienți fideli. Problema este una singură: care este rețeta de succes?   De multe ori aceștia consideră că pasul spre progres și performanță provine din datele recoltate de la consumatori, ce pot spune ceva despre pattern-urile lor de comportament. Dar nu vorbim doar de aceste aspecte când căutăm cea mai importantă variabilă a existenței lor: contextul.   Marketerii

Free energy – Tesla, primul inventator al energiei libere, wireless!

Genialul inventator și om de știință Nikola Tesla a descoperit o formă de energie electrică non-electromagnetică, radiantă. Ea este transmisă ptin sol, care funcționează astfel drept conductor principal și produce unde scalare. Acest tip de energie descoperit de Tesla se transmite mai rapid decât lumina, a cărei viteză era considerată cea mai mare dintre toate vitezele de transmitere/deplasare. Energia non-electromagnetică a lui Tesla a fost utilizată pentru a transmite semnale electrice între diferite stații emițătoare aflate la distanță, în orașe sau chiar țări diferite. Aceste transmisii au fost foarte eficiente, iar, paradoxal, semnalul nu a înregistrat scăderi de putere, ci

Telekom România concediază o treime dintre manageri

Am scris pe la începutul lunii că Telekom România se va reorganiza și că în urma acestei reorganizări vor fi concediați sute de angajați și sute de manageri. La acel moment se zvonea faptul că 1 din 6 angajați vor fi concediați și că o mulțime de manageri vor fi dați afară. În urma discuțiilor dintre sindicate s-a luat decizia că o treime din cei 600 de manageri existenți în grup vor fi concediați. Mai exact, în jur de 200 de manageri nu vor mai performa în cadrul Telekom România. Pe lângă asta, managerii rămăși vor trebui să demonstreze că

Sistemele AI, o formă și o identitate

Sistemele care funcționează pe baza inteligenței artificiale ajung să facă parte din existența umană ca un adaos necesar. Astăzi, poate conduce o mașină sau poate să diagnosticheze cancerul. Nici advertisingul nu stă departe de această tehnologie. Un sistem AI a ajuns să înlocuiască un foarte bun copywriter sau un marketer eficient. Sistemele AI au ajuns să îndeplinească atribuții specific umane, așadar marile companii investesc în domeniu și ajung să „umanizeze” procesul. Entitățile programate au nume și sunt „înzestrate” cu calități similare cu ale unei persoane normale, din carne și oase. Conform publicației Adweek, Amazon are personajul Alexa ca asistent smart.

Inteligența artificială, în slujba copiilor

Inteligența artificială a devenit subiectul momentului. Digital sau social, orice aspect este acum văzut prin raportare la A.I. Conceptul care aparținea cândva poveștilor S.F. a câștigat tot mai mult teren în cercetare și se poate ajunge la o învățare profundă a modului în care o mașină poate gândi asemănător oamenilor. Progresele sunt vizibile și rezultatele pe măsură. Agenția de creație We Believers a făcut un pas înainte și a dat naștere Ai Buddy. Acesta este un sistem inteligent artificial, creat pentru a oferi un sprijin emotional copiilor cu astfel de nevoi. Tehnologia afișează un format comfortabil pentru cei mici. Interfața

Romtelecom si Cosmote sunt in expansiune

cosmote_romtelecom

Anul 2013 a fost prolific pentru operatorii de telefonie din Romania, astfel Romtelecom a inregistrat in ultimul trimestru al anului care tocmai s-a incheiat venituri cu 8,8% mai mari, iar Cosmote a avut o crestere de 4,4% in aceeasi perioada.

Cele doua companii preluate de Deutsche Telecom s-au aflat in expansiune in 2013. Strategia de evolutie a Romtelecom a avut la baza 3 piloni: solutii ITC la cheie, servicii TV si internet. Aceasta strategie s-a dovedit a fi castigatoare, intrucat au existat cresteri semnificative in domeniul serviciilor TV, numarul de abonati pe acest segment crescand in total cu 7% fata de anul precedent, dar mai ales in domeniul solutiilor de sisteme, unde compania romaneasca a inregistrat o crestere de 470% fata de ultimul trimestru al anului 2012.

Veniturile totale al Romtelecom in 2013 au fost de 609,5 milioane de euro, in trimestrul al 4-lea al anului inregistrandu-se o crestere de 8,8% fata de anul precedent, iar EBITDA a fost cu 13,3 % mai mare decat in aceeasi perioada a anului precedent.

Numarul abonatilor TV a crescut cu 7%, totalizand mai mult de 1,3 milioane la sfarsitul anului 2013, in timp ce numarul clientilor de Internet broadband a crescut cu 4,5%, echilibrand astfel tendinta de scadere a serviciilor de voce, astfel ca, Romtelecom are in acest moment 4,85 milioane de abonati pentru toate serviciile pe care le ofera.

In aceeasi perioada, Cosmote Romania a mentinut un trend ascendent pentru baza de clienti business, datorita intensificarii utilizarii serviciilor de date, inregistrand o crestere de 10,3% pentru segmentul business.

Numarul total de clienti a ajuns la aproximativ 6,1 milioane, din care 25,9% sunt abonati, in crestere cu 1,1% fata de ultimul trimestru al lui 2012.

Veniturile din ultimul trimestru au crescut cu 8,1% fata de nivelul din anul precedent, iar venitul mediu per utilizator a crescut cu 1,9%.

In ceea ce priveste serviciile de internet mobil, Cosmote ofera o retea de date 3G cu viteze de descarcare de 43,2 Mbps in 249 de orase si peste 3850 de localitati, ceea ce reprezinta 67% din populatie, iar pentru viteze de 21,6 Mbps pentru inca 285 de orase din tare, reteaua 3G a Cosmote avand acoperire pentru 80% din populatia Romaniei. In timp ce reteaua 4G acopera 90% din populatia capitalei, dar si orasele Otopeni, Ploiecti, Cluj, Iasi, Sinaia, Busteni, Predeal, Bacau, Suceava, Botosani, Piatra Neamt, Constanta, Braila, Galati, Buzau, Satu Mare si Baia Mare.

Privind inainte, in 2014 Romtelecom şi COSMOTE işi vor consolida sinergiile fix-mobil,  fiind impreuna singurul jucator de pe piaţa din Romania care ofera clienţilor propuneri complete de servicii telecom şi divertisment. Organizaţia noastra puternica, integrata va continua sa opereze eficient şi concentrat, generand valoare pentru clienţii şi acţionarii noştri”, a declarat Nikolai Beckers, CEO Romtelecom şi COSMOTE Romania.

Reply