Tesla Semi – primul camion electric

Pe piața camioanelor s-ar putea să apară un nou lider, și anume Tesla. Compania va lansa primul camion electric din lume, care este de-a dreptul impresionant. Elon Musk a prezentat acest camion drept un vehicul capabil să parcurgă 800 de kilometri după o singură încărcare, să transporte 36 de tone de marfă și să atingă 100 km/oră în 20 de secunde cu încărcătură maximă, respectiv 100 km/oră în doar 5 secunde fără încărcătură. Tesla Semi este dotat cu 4 motoare electrice independente, are acumulatori imenși și puternici, iar datorită tehnologiei Tesla MegaChargers, camionul poate să parcurgă 640 de kilometri după

eMAG Black Friday 2017 începe. Iată produsele reduse care te-ar putea interesa

eMAG dă startul celor mai mari reduceri din an. De Black Friday-ul acesta au anunțat reduceri masive și stocuri mai mari, iar printre milioanele de produse reduse s-ar putea ca unele din lista de mai jos să-ți facă cu ochiul. » 1.000 de telefoane Samsung Galaxy S7 de 32 GB la doar 1.499,99 lei; » 500 de Xbox One Slim de 500 GB la 599.99 lei; » 500 de laptopuri Lenovo IdeaPad (2 GB, 500 GB pe hard disk, procesor Intel Celeron N3060, ecran de 15,6 inch) la doar 499,99 lei; » 1.000 de televizoare LED Nei (81 cm, rezoluție

Un film vechi, dar bun

Cauți un film care să te prindă din primele momente, să fie și amuzant și psihologic și dramatic? Avem o propunere pentru voi! Good Will Hunting (1997) aduce pentru voi povestea unui geniu într-un context atipic. Will (Matt Damon) face parte dintr-o gașcă de cartier unde se împrietenește cu Chuckie (Ben Affleck) și, bonus, deține și cu un cazier bogat. Este reținut de mai multe ori, dar de fiecare dată reușește să convingă judecătorul că totul a fost o greșeală și în viitor lucrurile se vor îndrepta… dar o va face? Atunci când acesta era angajat la o facultate pentru

Black Friday 2017 la eMAG – tot ce trebuie să știi

Mai e puțin timp și urmează ziua cu cele mai mari și multe reduceri din an pe site-ul eMAG. Vineri, 17 noiembrie, va fi Black Friday la eMAG, iar cei de la companie s-au pregătit din timp. Tot ei estimează faptul că, în medie, un client va achiziționa 3-4 produse, iar suma totală a produselor vândute pe data de 17 noiembrie va fi de peste 75 de milioane de euro. Reducerile totale vor fi de peste 40 de milioane de euro pentru peste 2 milioane de produse disponibile pe eMAG și comercializate de către aceștia și de către cei peste

Rezultatele Alibaba de Singles Day (Black Friday-ul chinezesc)

Alibaba este cel mai mare site care se ocupă cu vânzarea produselor electronice. Este, ca o comparație, un fel de eMAG al Chinei, însă unul la dimensiunile statului la care se raportează. Astfel încât, dacă eMAG are 2.000 de angajați în cele 4 țări în care activează (România, Bulgaria, Ungaria și Polonia) și se raportează la un public de aproximativ 74 de milioane de locuitori, Alibaba are peste 50.000 de angajați și se raportează la peste 1 miliard 350 de milioane de locuitori. Pe data de 11 noiembrie, adică alaltăieri, a avut loc Singles Day, un fel de BF chinezesc.

Robot cu cetățenie arabă decapitat

În Arabia Saudită numărul de roboți-cetățeni a fost redus la zero, după ce Sophia –robotul, a fost decapitată într-o piață publică din Riyadh.   Sophia, robotul, a fost devenit din ce  în ce mai cunoscută în urma unor declarații privind cetățenia ei. Aceasta urma să fie executată după ce un grup de bărbați furioși au târât-o pe străzi pentru o execuție publică, stabilind încă un nou nivel de ,,progres”. Mulțimea a început să arunce cu pietre în ea, însă după ce au descoperit că exoscheletul din fibră de carbon era mai durabil decât au crezut, au legat un lanț în

Cum se desfășoară Black Friday în România la eMAG, Altex și Flanco

Black Friday a luat amploare la noi nu de foarte mulți ani, iar de atunci a suferit modificări majore din cauza goanei după bani a marilor magazine. Dacă la început Black Friday avea loc în ultima zi de vineri a lunii noiembrie și însemna o zi de reduceri masive, acum Black Friday a luat o mulțime de alte forme: unele magazine au Black Friday în fiecare anotimp (Altex), la altele Black Friday durează aproape o lună (Flanco), iar unele magazine respectă pe jumătate tradiția Black Friday, în sensul că la ele Black Friday durează o singură zi, vinerea, însă nu

Rezultatele magnaților (Google, Amazon, Facebook, Apple și Microsoft) în trimestrul 3 2017

Trimestrul 3 al anului 2017 (care cuprinde lunile iulie, august și septembrie) a fost unul bun pentru toți cei 5 magnați precizați în titlu. A fost foarte profitabil pentru Apple și Facebook, gigantul din urmă având o creștere a profitului cu 79%, iar pentru Amazon a reprezentat o creștere a vânzărilor cu o treime față de aceeași perioadă a anului trecut. Odată cu achiziția Whole Foods, Amazon și-a crescut numărul de angajați cu 77%, iar în al 4-lea trimestru presimt că va avea un profit masiv, mai ales datorită sărbătorilor de iarnă. În polul opus, Facebook se confruntă cu o

Tesla a pierdut în ultimul trimestru aproximativ 671 milioane de dolari

Cred că foarte mulți dintre voi ați auzit în ultimii ani o mulțime de știri în legătură cu Elon Musk și realizările companiei acestuia – Tesla. Compania a avut o perioadă foarte bună de-a lungul timpului, a avut o mulțime de realizări notabile și a avut un profit impresionant. Însă lucrurile nu pot merge bine pentru totdeauna. Companiei i-a mers foarte prost în ultimul trimestru și a avut o pierdere de 671 de milioane de dolari, iar lucrurile rele pentru Tesla nu se opresc aici. Deși compania a promis că până la sfârșitul acestui an va ajunge să producă 5000

Snapchat: revoluția generației Z

Nu te mai surprinde să auzi că cea mai mare rețea de socializare din lume, Facebook, este furnizorul a 8 miliarde de clipuri video zilnic. Chiar și părinții tăi sunt familiarizați cu activitatea lor de pe platformă. Te trezești cu „like” sau „poke” de la mamă, iar tatăl îți comentează la postări. Ce ar putea să fie mai rău de atât?

Snapchat vine din urmă și te cucerește. Totul se petrece mult mai rapid, iar tinerii de vârsta ta îți vor spune că se simt mai bine, deoarece aplicația le oferă mai multă libertate decât Facebook-ul sau alte aplicații. Informațiile sunt personale, iar ceea ce vrei să împărtășești cu ceilalți este la libera ta alegere. Mai mult de atât, părinții chiar nu reușesc să învețe cum să folosească Snap-ul.

Conform statisticilor publicației Adweek, Snapchat livrează peste 7 miliarde de clipuri video zilnic, iar utilizatorii activi fac transformă o aplicație într-un fenomen. Fanii rețelei sunt atrași de conceptul creativ, și anume, acela de a nu asculta de reguli.

Ai o listă de lucruri pe care nu ai voie să le faci? Snapchat-ul te ajută să treci de bariera aceasta și să mergi până la capăt. Conținutul privat într-o fereastră separată, libertatea multitasking-ului, accesibilitatea limitată a celorlalți utilizatori la propriile informații și confidențialitatea. Toate ingredientele de mai sus asigură un spațiu virtual „comfortabil”, pentru adolescenți și tineri din toate colțurile lumii.

Oricât de ciudat ar părea, pentru generațiile Y și Z, comfortul este acum o variantă de preferat unui spațiu public care solicită întraga ta atenție. Imaginea de sine, grupul de prieteni și relațiile sociale devin elemente de fundal. Câteva secunde pe Snapchat aduc altceva în viața tinerilor, ceva mult mai personal față de ce te-ai aștepta să vezi de la ei.

Preferințele imprevizibile ale utilizatorilor pun maeștrii din social media într-o postură dezavantajată: ei trebuie să ghicească și să anticipe corect ceea ce trebuie să facă mai departe. Postările pe blog, cărțile, studiile de caz și alte practici uzuale nu mai oferă un conținut relevant pentru oameni, iar schimbarea continuă garantează succesul pe termen lung.

Câteva branduri „vizionare” au sesizat că ceva nu merge cum trebuie. Fusion, Comedy Central, Audi și HBO excelează în adoptarea limbajului Snap. Persoane publice precum Brittany Furlan de la Vine, Paris Hilton, Nicole Richie sau însuși președintele Statelor Unite ale Americii.

Atenția publicului nu rămâne focusată mai mult de 5 minute și televiziunea tradițională nu poate face față. De asemenea, sentimentul de comoditate și dorința de a avea spațiul personal sunt nevoi acute ale generației Z, în special, iar tinerii sunt atrași de metoda smart a Snapchat-ului. Nu vrei să-ți spui singur povestea?

 

Surse poze:

https://www.dailydot.com/

https://techcrunch.com/

http://www.prnewsonline.com/

 

Reply