Social media a devenit un subiect popular si integrat in multe domenii. Aproape orice companie si-a dat seama ca social media nu este un domeniu de neglijat pentru promovarea firmei, intrucat modalitatile de comunicare s-au schimbat de-a lungul timpului datorita internetului.
Intr-un interviu acordat de curand pentru Advertising Research Foundation, reprezentantul companiei Nielsen/McKinsey, Radha Subramanyan ne vorbeste despre rolul pe care il are social media in orice afacere.
Reprezentanta NM Incite a spus ca toti clientii pe care i-a avut au fost interesati de social media pentru reorientarea companiilor in universul secolului XXI. Imbratisand si intelegand social media avem de-a face cu talente, culturi si sisteme.
Pentru Radha Subramanyan, social media ar trebui sa fie jobul fiecaruia si orice companie sa fie o companie sociala si media.
Urmariti mai jos un material VIDEO despre rolul social media intr-o companie
Este evident ca fiecare metoda de promovare are rolul ei in cresterea popularitatii unui site sau a unui produs. Retelele de socializare ofera o posibilitate usoara de promovare si cu costuri minime.