Social media continua sa influenteze modul in care consumatorii interactioneaza cu brandurile si impartasesc continut zilnic.
Telespectatorii folosesc social media ca o platforma pentru a vorbi despre ce vizioneaza la TV. Aceste conversatii au in primul rand rolul de a deschide noi directii pentru implicarea consumatorului in programele preferate.
O analiza recenta realizata de catre NM Incite si Nielsen dezvaluie categoriile populatiei care se uita la televizor si intra pe retelele sociale si subliniaza unele diferente intre utilizatorii obisnuiti de social media si cei care utilizeaza social media si sunt in acela si timp fanii televiziunilor.
Populatia de social media in general se contureaza mai mult in jurul femeilor (55%) decat a barbatilor (45%). atunci cand comparam aceste date demografice cu populatia care utilizeaza social media in acelasi timp cu televizorul, statisticile se inverseaza, barbatii sunt mai preocupati de televizor in timpul acordat social media (55%) iar femeile doar in proportie de 45% combina cele doua activitati.
Cand discuta utilizatorii despre ce vad la televizor ?
Cercetarile arata ca emi siunile TV ajung la un rating ridicat in luna septembrie cand incep premierele si in cursul primei luni. Apoi, urmeaza o perioada de scadere a interesului iar in ianuarie urmeaza tot o perioada de crestere odata cu introducerea de noi emisiuni TV. Creste iar in perioada de primavara, vara fiind o perioada mai slaba in ceea ce priveste prezenta telespectatorilor in fatat micului ecran.
Despre ce vorbesc utilizatorii?
Consumatorii folosesc social media pentru a vorbi despre o serie de subiecte TVcum ar fi: castigurile (14%), divertisment (11%), despre puterea de atractie fizica (9%) si despre romantism (8%).
eu la tv nu prea ma uit, tot timpul ma intreaba prietenii ‘ai vazut aia?’, nu pentru ca ma uit foarte rar