80% din utilizatorii de Facebook prefera sa se conecteze cu brandurile preferate si utilizatorii Google+ apasa butonul „+1” de 5 milioane de ori pe zi.
Social media este un instrument excelent de crestere a vizibilitatii unui brand, eficienta unei investii in acest mediu fiind mult mai mare, spun statisticile.
Iata mai multe statistici despre social media:
- 1 milioan de website-uri au integrat Facebook;
- 25 % din utilizatori nu se preocupa de setarile de confidentialitate;
- 23% din utilizatori verifica conturile de 5 ori si chiar mai mult pe zi;
- 210.000 de ani de muzica s-au ascultat pe Facebook;
- 80% din utilizatori prefera sa se conecteze cu brandurile pe Facebook;
- Utilizatorul mediu de Twitter a trimis 307 de twitter-uri;
- 69% din urmaritori pe Twitter provin de la sugestiile prietenilor;
- 56% din twitter-urile clientilor catre companii sunt ignorate;
- de cand a aparut Twitter in 2006 s-au dat 163 de miliarde de twitter-uri;
- 34% din cei care conduc o campanie de marketing prin Twitter avanseaza;
- 625.000 de utilizatori intra in reteaua Google + in fiecare zi;
- Utilizatorii activi petrec mai mult de 60 de minute pe zi cu produsele Google;
- Butonul +1 este folosit de 5 milioane de ori pe zi;
- 40% din cei care conduc o campanie de marketing folosesc Google+;
- 70% dintre acestia vor sa invete mai mult despre retea;
- 67% planuiesc sa creasca activitatile pe Google+;
- website-urile care folosesc butonul +1 isi cresc traficul pe pagina cu 350%;
- mai mult de 5 milioane de poze sunt uploadate pe Instagram in fiecare 24 de ore;
- in 6 luni, numarul vizitatorilor pe Instagram a crescut cu 724%;
- 527 de like-uri si 81 de comentarii in fiecare secunda;
- top 5 tag-uri: love, instagood, me, TBT, cute;
- timpul mediu petrecut pe Instagram este de 257 de minute iar pe Twitter de 170 de minute;
- 84% din utilizatori dau pin pe Pinterest;
- 15% dau like;
- 1% fac comentarii;
- 80% din pin-uri sunt repin-uri;
- 50% din utilizatori au copii;
- 80% din utilizatori sunt femei;
- 57% din utilizatori interactioneaza pe baza continutului care se refera la mancare;
- pin-urile cu preturile primesc 36% mai multe pin-uri decat cele fara niciun pin;