Studiul GFK despre utilizarea internetului in Romania arata ca incidenta in randul persoanelor cu varsta de peste 15 ani a fost de 48,7 % in 2012, in crestere cu 8,4 % fata de 2010.
Conform studiului mai multe femei au inceput sa utilizeze internetul decat barbatii. In 2012, numarul barbatilor care a utilizat internetul a crescut cu 7,7%, iar numarul femeilor care foloseste internetul a crescut cu 9,3%.
Mediul rural cunoaste, de asemenea, o crestere in utilizarea internetului, mai exact cu 11% mai multe persoane din mediul rural au accesat internetul.
In mediul urban, internetul este utilizat de 61% din persoane, in crestere cu 6,7% fata de 2010.
Internetul este cel mai accesat de catre tineri (83%), de catre persoanele cu varsta intre 25-34 de ani (71%) iar persoanele cu varsta cuprinsa intre 35-44 de ani utilizeaza internetul in proportie de 62%.
In ceea ce priveste educatia, studiul arata ca 89% din persoanele cu studii superioare folosesc internetul si 52% dintre persoanele cu educatie medie sunt utilizatoare de internet.
GfK Romania este institutul de cercetare de piata cu cea mai completa oferta de cercetare in mediul online, oferind un panel online de respondenti pentru studii cantitative cu peste 40.000 de membri, solutii de studiere a site-urilor internet, a comunicarii in social media (webmining), efectelor publicitatii online si cross media pe baza de cookie, paneluri si comunitati de cercetare dedicate, solutii de digital qualitative research.