Atât de fani încât și-au numit copilul Xiaomi

Am mai întâlnit până acum o mulțime de cazuri în care fanii companiilor și-au tatuat logo-ul sau numele acestora pe corp, și-au numit copiii după numele companiei sau și-au schimbat numele pentru a primi produse moka de la companie. Gen, îți schimbi numele în „iPhone 5S” pentru a primi un iPhone 5S pe gratis, iar asta nu te va costa niciun ban, ci te va urmări toată viața, vei trăi cu numele ăsta și lumea te va evita ori își va bate joc de tine la modul „iPhone 5S, ești cam neproductiv azi, nu te mai ține bateria sau?”. Avem

Se lucrează la volocopter

Pe scurt, volocopterul este un taxi care te va duce oriunde ai nevoie, în timp foarte scurt, iar asta pe calea aerului. Sună bine, nu? Bine, mai puțin pentru cei care au frică de înălțimi, însă pentru restul sună bine. Cu siguranță sună bine, mai ales pentru locuitorii Bucureștiului, care scrâșnesc din dinți imediat cum pleacă la muncă, că e trafic infernal și nu ajung în timp util unde și-au propus. Un start-up german are de gând să revoluționeze transportul urban, iar asta printr-o mașină zburătoare care va putea fi utilizată în regim de taxi/Uber, pentru a transporta până și

Despre Elon Musk și experimentele secrete ale acestuia: citirea gândurilor

Neuralink, companie deținută de către Elon Musk, a trimis o scrisoare către oficialii din San Francisco, iar în această scrisoare se precizează faptul că compania testează niște implanturi care ar putea citi gândurile. În urma acestui experiment inedit, oamenii ar putea avea abilități mentale la care doar au visat, asemănătoare cu cele ale unei Inteligențe Artificiale. Incipitul experimentelor a început deja, cum este de așteptat, pe cobai. În scrisoare se prezintă și planurile pentru construirea unei săli de dimensiuni modeste de operație, cât și pentru o încăpere pentru găzduirea cobailor. Ce era știut deja este faptul că anul trecut a

Este de necrezut! Iată ce se întâmplă cu statuile de pe Insula Paștelui

Printre multe alte lucruri, încălzirea globală pune în pericol statuile uriașe de pe Insula Paștelui. Insula Paștelui este din ce în ce mai afectată de creșterea nivelului mărilor, iar până în anul 2100, nivelul apei va crește cu aproximativ 2 metri, lucru care va face ca statuile gigantice de pe insulă să dispară complet pe viitor. Nimeni nu știe de ce au fost ridicate aceste statui, iar metoda prin care au fost ridicate reprezintă și ea un mister. Coloniștii olandezi au descoperit insula în anul 1722, iar istoricii încearcă de foarte mult timp să afle ce s-a întâmplat cu primii

Despre întinderea maximă a banchizei polare din acest an

Gheata marina arctica se topeste in fiecare primavara, dupa ce de la sfarsitul lunii febarurie pana pe la jumatatea lunii martie atinge un maximum de intindere. Se pare ca anul acesta, intinderea maxima a acestei banchize polare a fost printre cele mai mici intinderi inregistrate pana-n prezent. Cercetatorii au declarat ca a fost a doua cea mai mica intindere din ultimii 39 de ani, iar recordul in ceea ce priveste cea mai mica intindere maxima a banchizei polare a fost inregistrat chiar primavara trecuta. Potrivit masuratorilor facute din satelit, pe 17 martie, in momentul in care banchiza a avut cea

Telekom anunță internet nelimitat 4G pentru cartelele prepay

Cei de la Telekom au anunțat pe la sfârșitul anului trecut că vor oferi internet nelimitat 4G la orice tip de abonament. Acum, la vreo 5 luni distanță, aceștia au anunțat faptul că începând de azi vor oferi internet nelimitat 4G și clienților care folosesc cartele PrePay. Internetul nelimitat 4 G se activează dacă ai activă una dintre opțiunile N5/N6, unde ai nelimitat minute și mesaje în rețea, 1500/2000 de minute și mesaje naționale, 100/200 de minute internaționale mobil, cât și 5/6 GB trafic de date. Pe lângă astea, internetul nelimitat 4G va fi primit în mod gratuit, ca un

(P) Admiral, una dintre cele mai bune platforme cu jocuri de cazinou și pariuri sportive

Nu știu câți dintre voi ați auzit detalii despre Admiral, însă dacă sunteți pasionați de pariuri sportive și de jocuri de cazinou, atunci articolul ăsta a picat ca de minune pentru voi, asta fiindcă aici o să discut despre una dintre cele mai bune case de pariuri sportive online din țară. Deși Admiral a apărut pe piața online locală în luna iulie a anului trecut, se pare că platforma a adunat o mulțime de jucători în acest timp, care este unul relativ scurt. Platforma este autorizată, iar pasionații de pariuri sportive și de jocuri de noroc au intrat încă de

Una dintre cele mai mari greșeli făcute de către Facebook

Facebook a lansat în urmă cu 5 luni un algoritm care separă postările în care nu se investeau bani. Prin urmare, dacă nu băgai niciun ban în postările de pe pagina de facebook, atunci audiența ta era scăzută drastic, indiferent dacă aveai 100 de likeuri sau 300.000 de like-uri la pagină. Utilizatorii aveau două newsfeed-uri – Explore Feed și News Feed-ul normal. În primul dintre ele, oamenii găseau postările nepromovate, iar în cel de-al doilea, oamenii vedeau link-urile promovate și link-urile distribuite de prieteni. Aceasta schimbare a feed-urilor a fost disponibilă în 6 țări – Serbia, Slovacia, Sri Lanka, Bolivia,

Wonder Women ale României

Ne mândrim în fiecare zi cu voi – femeile, însă astăzi este o zi specială: este ziua voastră, a fiecăreia dintre voi și vrem să vă arătăm cât de mult însemnați pentru noi și pentru istorie. Tehnologia nu a fost din totdeauna, dar voi ați ajutat să devină ceea ce e. Fiecare femeie are un model profesional, însă puțini știu că de cele mai multe ori femeia în România a muncit de mult mai multe ori pentru realizările de-a lungul timpului, fiind propriul său model.   3 femei care ne-au impresionat și de care vrem să povestim astăzi:   Ana

Telekom Romania isi face reclama cu Ateneul Roman si Podul Anghel Saligny

Ieri, 01 Iulie a fost lansata si in Romania Campania Deutsche Telekom Conectam oamenii oriunde în Europa!

Deutsche Telekom prezent in peste 50 de tari, desfasoara Campania “Conectam oamenii oriunde in Europa” in 11 tari, iar de ieri s-a alaturat si Romania, campanie ce isi propune sa devina lider de piata de telecomunicatii de pe continent.

Dorinta celor de la Deutsche Telekom este ca tehnologia sa conecteze oameni si piete peste granite, iar Telekom sa devina operatorul integrat numarul unu din Romania.

Campania a fost lansata in luna mai, in Germania, si cateva zile mai tarziu, in Macedonia si Muntenegru. Campaniile pentru Polonia, Cehia, Ungaria, Croatia, Olanda, Austria, Slovacia, Romania si Albania fiind desfasurate in lunile iunie si iulie, aflam din comunicatul de ieri.

Pana in 2018, ne dorim sa devenim furnizorul de telecomunicatii numarul unu din Europa. Pentru asta, investim in tehnologii moderne si o infrastructura transfrontaliera in Europa. Impreuna cu alte companii nationale, ne straduim sa oferim clientilor nostri servicii de cea mai buna calitate si sa captam in mod eficient sinergiile de business” a spus Claudia Nemat, Board Member for Europe and Technology at Deutsche Telekom. Grupul intentioneaza sa investeasca mai mult de 6 miliarde de Euro in extinderea retelelor europene pana in 2018, finalizarea migrarii catre all-IP si sa ofere si mai multe produse transfrontaliere in cloud, a adaugat Claudia Nemat.

 

Romania, a treia piata pentru Deutche Telekom Europa (dupa Germania si Polonia) din punct de vedere al populatiei, este unul dintre contributorii cei mai relevanti pentru obiectivele Grupului. Strategia noastra este pe deplin aliniata cu cea a Deutsche Telekom: sa fim operatorul integrat de comunicatii preferat al romanilor, furnizand servicii si produse fiabile si de cea mai inalta calitate si  stimuland convergenta fix-mobil. In 2015 vom investi peste 160 de milioane de euro pentru a avansa extinderea retelei, pentru a asigura leadership tehnologic. Practic, anul acesta fiecare metru de tehnologie veche, precum cuprul, va fi monetizat si transformat intr-unul nou, modern, precum FTTH a spus Nikolai Beckers, CEO, grupul de companii Telekom Romania.

 

 Dupa rebranding-ul comun al Romtelecom si COSMOTE Romania in 2014  a luat nastere Telekom Romania, un brand ce apartine Deutsche Telekom, companie de top la nivel mondial care are peste 150 milioane de clienti pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe si peste 17 milioane linii broadband.

Serviciile pe care le ofera Telekom Romania sunt multiple: servicii fixe, comunicare mobila, Internet si IPTV pentru consumatori si solutii ICT pentru clienti din mediul de business.

Telekom Romania ofera servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, servicii pe care le personalizeaza in functie si de dorintele clientilor, avand aproximativ 10 milioane de contracte de servicii, atat persoane fizice cat si companii.

Noul concept MagentaOne lansat pe piata din Romania este un cumul de servicii: un singur Call Center, o singura factura, o singura aplicaţie MyAccount.

Din comunicatul de presa primit la redactie aflam ca: „Clienţii beneficiaza astfel de o experienta completa şi inedita: servicii de voce si date mobile 3G si 4G, telefonie fixa traditionala, internet fix de pana la 1Gbps si televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactiva (IPTV), precum si continut de calitate si exclusivitati – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE intareste pozitia Telekom Romania de lider in furnizarea de solutii complete de telecomunicatii si IT&C, pentru comaniile din Romania, indiferent de marimea lor.

Pana la finalul lunii aprilie 2015, 100.000 de clienţi au ales pachetele integrate de la Telekom Romania şi au devenit parte din universul MagentaONE.”

Cei de la Deutsche Telekom doresc sa aduca impreuna oamenii, companiile si pietele prin crearea unui „pod” tehnologic, iar fiecare tara este reprezentata de o cladire simbol si de un pod important al tarii respective unde apare incorporat grafic si litera „T”. Pentru Romania au fost alese ca si simboluri arhitecturale Ateneul Roman si Podul Anghel Saligny.

Din comunicatul de presa mai aflam si care sunt celelalte simboluri arhitecturale pentru celelalte tari: Castelul Praga (Republica Ceha), Krakow Cloth Hall (Polonia), Piata Eroilor din Budapesta (Ungaria), Poarta Brandenburg din Berlin (Germania), Arena Pula (Croatia), Podul Charles din Republica Ceha (Praga), Podul Europabrücke in Austria (Brenner Pass), Podul cu Lanturi din Ungaria (Budapesta), Blue Wonder din Germania (Dresden) si Podul Nou din Slovacia (Bratislava). Spotul TV este aliniat cu acest concept creativ, reunind cladiri celebre si atractii turistice prin animatii complexe generate de computer.

Campania se desfasoara atat in online cat si pe social media sau prin evenimente, iar spotul lansat dureaza 45 de secunde si este difuzat pe posturile de televiziune si vizualuri in print.

 

Reply