eMAG Black Friday 2017 începe. Iată produsele reduse care te-ar putea interesa

eMAG dă startul celor mai mari reduceri din an. De Black Friday-ul acesta au anunțat reduceri masive și stocuri mai mari, iar printre milioanele de produse reduse s-ar putea ca unele din lista de mai jos să-ți facă cu ochiul. » 1.000 de telefoane Samsung Galaxy S7 de 32 GB la doar 1.499,99 lei; » 500 de Xbox One Slim de 500 GB la 599.99 lei; » 500 de laptopuri Lenovo IdeaPad (2 GB, 500 GB pe hard disk, procesor Intel Celeron N3060, ecran de 15,6 inch) la doar 499,99 lei; » 1.000 de televizoare LED Nei (81 cm, rezoluție

Un film vechi, dar bun

Cauți un film care să te prindă din primele momente, să fie și amuzant și psihologic și dramatic? Avem o propunere pentru voi! Good Will Hunting (1997) aduce pentru voi povestea unui geniu într-un context atipic. Will (Matt Damon) face parte dintr-o gașcă de cartier unde se împrietenește cu Chuckie (Ben Affleck) și, bonus, deține și cu un cazier bogat. Este reținut de mai multe ori, dar de fiecare dată reușește să convingă judecătorul că totul a fost o greșeală și în viitor lucrurile se vor îndrepta… dar o va face? Atunci când acesta era angajat la o facultate pentru

Black Friday 2017 la eMAG – tot ce trebuie să știi

Mai e puțin timp și urmează ziua cu cele mai mari și multe reduceri din an pe site-ul eMAG. Vineri, 17 noiembrie, va fi Black Friday la eMAG, iar cei de la companie s-au pregătit din timp. Tot ei estimează faptul că, în medie, un client va achiziționa 3-4 produse, iar suma totală a produselor vândute pe data de 17 noiembrie va fi de peste 75 de milioane de euro. Reducerile totale vor fi de peste 40 de milioane de euro pentru peste 2 milioane de produse disponibile pe eMAG și comercializate de către aceștia și de către cei peste

Rezultatele Alibaba de Singles Day (Black Friday-ul chinezesc)

Alibaba este cel mai mare site care se ocupă cu vânzarea produselor electronice. Este, ca o comparație, un fel de eMAG al Chinei, însă unul la dimensiunile statului la care se raportează. Astfel încât, dacă eMAG are 2.000 de angajați în cele 4 țări în care activează (România, Bulgaria, Ungaria și Polonia) și se raportează la un public de aproximativ 74 de milioane de locuitori, Alibaba are peste 50.000 de angajați și se raportează la peste 1 miliard 350 de milioane de locuitori. Pe data de 11 noiembrie, adică alaltăieri, a avut loc Singles Day, un fel de BF chinezesc.

Robot cu cetățenie arabă decapitat

În Arabia Saudită numărul de roboți-cetățeni a fost redus la zero, după ce Sophia –robotul, a fost decapitată într-o piață publică din Riyadh.   Sophia, robotul, a fost devenit din ce  în ce mai cunoscută în urma unor declarații privind cetățenia ei. Aceasta urma să fie executată după ce un grup de bărbați furioși au târât-o pe străzi pentru o execuție publică, stabilind încă un nou nivel de ,,progres”. Mulțimea a început să arunce cu pietre în ea, însă după ce au descoperit că exoscheletul din fibră de carbon era mai durabil decât au crezut, au legat un lanț în

Cum se desfășoară Black Friday în România la eMAG, Altex și Flanco

Black Friday a luat amploare la noi nu de foarte mulți ani, iar de atunci a suferit modificări majore din cauza goanei după bani a marilor magazine. Dacă la început Black Friday avea loc în ultima zi de vineri a lunii noiembrie și însemna o zi de reduceri masive, acum Black Friday a luat o mulțime de alte forme: unele magazine au Black Friday în fiecare anotimp (Altex), la altele Black Friday durează aproape o lună (Flanco), iar unele magazine respectă pe jumătate tradiția Black Friday, în sensul că la ele Black Friday durează o singură zi, vinerea, însă nu

Rezultatele magnaților (Google, Amazon, Facebook, Apple și Microsoft) în trimestrul 3 2017

Trimestrul 3 al anului 2017 (care cuprinde lunile iulie, august și septembrie) a fost unul bun pentru toți cei 5 magnați precizați în titlu. A fost foarte profitabil pentru Apple și Facebook, gigantul din urmă având o creștere a profitului cu 79%, iar pentru Amazon a reprezentat o creștere a vânzărilor cu o treime față de aceeași perioadă a anului trecut. Odată cu achiziția Whole Foods, Amazon și-a crescut numărul de angajați cu 77%, iar în al 4-lea trimestru presimt că va avea un profit masiv, mai ales datorită sărbătorilor de iarnă. În polul opus, Facebook se confruntă cu o

Tesla a pierdut în ultimul trimestru aproximativ 671 milioane de dolari

Cred că foarte mulți dintre voi ați auzit în ultimii ani o mulțime de știri în legătură cu Elon Musk și realizările companiei acestuia – Tesla. Compania a avut o perioadă foarte bună de-a lungul timpului, a avut o mulțime de realizări notabile și a avut un profit impresionant. Însă lucrurile nu pot merge bine pentru totdeauna. Companiei i-a mers foarte prost în ultimul trimestru și a avut o pierdere de 671 de milioane de dolari, iar lucrurile rele pentru Tesla nu se opresc aici. Deși compania a promis că până la sfârșitul acestui an va ajunge să producă 5000

Qualcomm ar putea fi cumpărat pentru peste 100 de miliarde de dolari

În urma anunțurilor făcute de către Apple, în care au declarat că de anul viitor vor încheia colaborarea cu Qualcomm, se pare că a apărut o companie interesată de achiziția Qualcomm. Broadcom vrea să cumpere această companie pentru suma de 103,2 miliarde de dolari + acțiuni pentru întreaga companie, ori, dacă Qualcomm nu prezintă niciun interes pentru această ofertă, cei de la Broadcom sunt dispuși să ofere 70 de dolari / acțiune (cu 15,26 de dolari mai mult decât prețul actual). Dacă compania prezintă interes pentru a doua variantă, atunci va primi 60 de dolari cash și 10 dolari în

Telekom Romania isi face reclama cu Ateneul Roman si Podul Anghel Saligny

Ieri, 01 Iulie a fost lansata si in Romania Campania Deutsche Telekom Conectam oamenii oriunde în Europa!

Deutsche Telekom prezent in peste 50 de tari, desfasoara Campania “Conectam oamenii oriunde in Europa” in 11 tari, iar de ieri s-a alaturat si Romania, campanie ce isi propune sa devina lider de piata de telecomunicatii de pe continent.

Dorinta celor de la Deutsche Telekom este ca tehnologia sa conecteze oameni si piete peste granite, iar Telekom sa devina operatorul integrat numarul unu din Romania.

Campania a fost lansata in luna mai, in Germania, si cateva zile mai tarziu, in Macedonia si Muntenegru. Campaniile pentru Polonia, Cehia, Ungaria, Croatia, Olanda, Austria, Slovacia, Romania si Albania fiind desfasurate in lunile iunie si iulie, aflam din comunicatul de ieri.

Pana in 2018, ne dorim sa devenim furnizorul de telecomunicatii numarul unu din Europa. Pentru asta, investim in tehnologii moderne si o infrastructura transfrontaliera in Europa. Impreuna cu alte companii nationale, ne straduim sa oferim clientilor nostri servicii de cea mai buna calitate si sa captam in mod eficient sinergiile de business” a spus Claudia Nemat, Board Member for Europe and Technology at Deutsche Telekom. Grupul intentioneaza sa investeasca mai mult de 6 miliarde de Euro in extinderea retelelor europene pana in 2018, finalizarea migrarii catre all-IP si sa ofere si mai multe produse transfrontaliere in cloud, a adaugat Claudia Nemat.

 

Romania, a treia piata pentru Deutche Telekom Europa (dupa Germania si Polonia) din punct de vedere al populatiei, este unul dintre contributorii cei mai relevanti pentru obiectivele Grupului. Strategia noastra este pe deplin aliniata cu cea a Deutsche Telekom: sa fim operatorul integrat de comunicatii preferat al romanilor, furnizand servicii si produse fiabile si de cea mai inalta calitate si  stimuland convergenta fix-mobil. In 2015 vom investi peste 160 de milioane de euro pentru a avansa extinderea retelei, pentru a asigura leadership tehnologic. Practic, anul acesta fiecare metru de tehnologie veche, precum cuprul, va fi monetizat si transformat intr-unul nou, modern, precum FTTH a spus Nikolai Beckers, CEO, grupul de companii Telekom Romania.

 

 Dupa rebranding-ul comun al Romtelecom si COSMOTE Romania in 2014  a luat nastere Telekom Romania, un brand ce apartine Deutsche Telekom, companie de top la nivel mondial care are peste 150 milioane de clienti pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe si peste 17 milioane linii broadband.

Serviciile pe care le ofera Telekom Romania sunt multiple: servicii fixe, comunicare mobila, Internet si IPTV pentru consumatori si solutii ICT pentru clienti din mediul de business.

Telekom Romania ofera servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, servicii pe care le personalizeaza in functie si de dorintele clientilor, avand aproximativ 10 milioane de contracte de servicii, atat persoane fizice cat si companii.

Noul concept MagentaOne lansat pe piata din Romania este un cumul de servicii: un singur Call Center, o singura factura, o singura aplicaţie MyAccount.

Din comunicatul de presa primit la redactie aflam ca: „Clienţii beneficiaza astfel de o experienta completa şi inedita: servicii de voce si date mobile 3G si 4G, telefonie fixa traditionala, internet fix de pana la 1Gbps si televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactiva (IPTV), precum si continut de calitate si exclusivitati – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE intareste pozitia Telekom Romania de lider in furnizarea de solutii complete de telecomunicatii si IT&C, pentru comaniile din Romania, indiferent de marimea lor.

Pana la finalul lunii aprilie 2015, 100.000 de clienţi au ales pachetele integrate de la Telekom Romania şi au devenit parte din universul MagentaONE.”

Cei de la Deutsche Telekom doresc sa aduca impreuna oamenii, companiile si pietele prin crearea unui „pod” tehnologic, iar fiecare tara este reprezentata de o cladire simbol si de un pod important al tarii respective unde apare incorporat grafic si litera „T”. Pentru Romania au fost alese ca si simboluri arhitecturale Ateneul Roman si Podul Anghel Saligny.

Din comunicatul de presa mai aflam si care sunt celelalte simboluri arhitecturale pentru celelalte tari: Castelul Praga (Republica Ceha), Krakow Cloth Hall (Polonia), Piata Eroilor din Budapesta (Ungaria), Poarta Brandenburg din Berlin (Germania), Arena Pula (Croatia), Podul Charles din Republica Ceha (Praga), Podul Europabrücke in Austria (Brenner Pass), Podul cu Lanturi din Ungaria (Budapesta), Blue Wonder din Germania (Dresden) si Podul Nou din Slovacia (Bratislava). Spotul TV este aliniat cu acest concept creativ, reunind cladiri celebre si atractii turistice prin animatii complexe generate de computer.

Campania se desfasoara atat in online cat si pe social media sau prin evenimente, iar spotul lansat dureaza 45 de secunde si este difuzat pe posturile de televiziune si vizualuri in print.

 

Reply