Patronul Canal 33, Alexandru Răducanu, va intra în Cartea Recordurilor cu cel mai lung talk show din lume: 72 ore și 18 minute!

Cel mai lung talk show de televiziune din lume a avut loc în România! Timp de mai bine de 72 de ore, patronul Canal 33, Alexandru Răducanu, a moderat fără întrerupere un talk show în care au fost invitate aproape 100 de personalități din economie, cultură, antreprenoriat, politică, jurnalism, sport, dezvoltare personală, spiritualitate. Performanța omului de televiziune Alexandru Răducanu reprezintă, de departe, cel mai important eveniment TV din România din ultima perioadă. Emisiunea-eveniment a început sâmbătă 14 martie ora 8 și s-a încheiat trei zile mai tîrziu, marți 17 martie, la câteva minute după ora 8. Încheierea cu succes a

”Les miserables” de Ladj Ly – un apel la trezire

Revelația incontestabilă a festivalului Cannes 2019 și reprezentant al Franței în competiția oficială a Oscarurilor din acest an la categoria ”Cel mai bun film străin”, filmul de debut al lui Ladj Ly, ”Les miserables”, este mai întâi de toate purtătorul unui mesaj social și umanist. Filmul este construit în jurul indemnului la unitate, asumare și responsabilizare într-o lume din ce în ce mai corodata de tensiuni și conflicte.  ‘‘Je fais appel à votre esprit d’équipe. La cohésion. Sans cohésion, pas d’équipe. Et sans équipe, on est seuls.” (‘‘ Fac apel la spiritul vostru de echipa, la coeziune. Căci fără coeziune

Tipuri de fraude cu cartele SIM

Cum se fură în zilele noastre? Prin mecanisme multiple: prin diverse mecanisme informatice, prin şantaj online, prin alte metode îndelung uzitate în societatea românească.   Pot fi fraudaţi nu numai clienţii finali ci şi firmele de telefonie sau firmele care furnizează diverse servicii de conţinut. Cum? Fiind şi primul şi ultimul pe lanţul de distribuţie. Presupunem că un client oarecare îşi cumpără o cartelă SIM. Îi schimbă planul tarifar de la cartelă la abonament şi începe să trimită SMS-uri cu suprataxă. Sau apelează numere cu  suprataxă (SVA). Numerele cu suprataxa sunt deschise pentru diverse tipuri de conţinut, cu diverşi furnizori.

CEDO stabilește criteriile pentru inregistrarea cartelelor pre-pay. Ce invatam?

La data de 30.01.2020, CEDO a decis intr-un caz impotriva Germaniei ca nu exista o incalcare a dreptului la viata privata in cazul legii germane de obligare a cetatenilor de inregistrare a datelor personale pentru cartele SIM pre-pay. Daca cititi doar titlul, s-ar putea sa se inteleaga ca CEDO da un “cec in alb”, iar legea romaneasca (care nu este nici pe departe similara – OUG 69/2019) ar trebuie sa fie OK. Povestea este insa mult mai complicata, si doar citirea intregii argumentatii si a contextului ne poate releva ceea ce deja indicam inclusiv in amicus-curiae trimis in noiembrie 2019

Cazul Caracal produce victime și în media: România TV și Antena 1 amendate de CNA

Consiliul Național al Audiovizualuluia a amendat posturile de televiziune România TV și Antena 1 pentru acuzații nefondate aduse în cadrul emisiunilor realizate de cele două televiziuni, referitoare la cazul Caracal. Analizând reclamațiile primite, CNA a monitorizat emisiunile de știri și dezbateri din intervalul 20 septembrie – 21 octombrie 2019, constatând încălcarea dreptului fiecărei persoane la propria imagine, prevăzut în Codul de reglementare a conținutului audiovizual, Amenzi aplicate de CNA Cea mai mare amendă a fost îmcasată de România TV, 25.000 lei, pentru emisiunea „Breaking News” difuzată în data de 18.10.2019, în timp ce Antena 1 a scăpat cu ”doar” 10.000

Industria de turism, influențată radical de tehnologiile mobile

Profesioniștii industrei de turism și călătorii s-au reunit la București în cadrul unui eveniment Amadeus Executive Event. Dezbaterile avute în cadrul acestui eveniment s-au centrat în jurul schimbărilor radicale pe care noile tehnologii le-au adus industriei. În 2018 erau 4 miliarde de utilizatori ai Internetului, dintre aceștia peste 3 miliarde folosind rețelele sociale. În acest context, un lucru important de subliniat este că în influențarea deciziilor luate de utilizatori, prietenii sunt de două ori mai influenți decât celebritățile și factorii de opinie. Tehnologia informației devine o componentă de bază, în toate domeniile industriei, iar adopția se realizează într-un ritm accelerat.

Mobil nelimitat proiect inedit al Telekom si Carrefour Romania

Cum au promis reprezentantii Telekom se extinde proiectul Mobil Nelimitat. Parteneriatul cu Carrefour Romania, ofera romanilor experiente deosebite in timp real. Proiectul extins in reteaua de magazine Carrefour Romania doreste sa aduca mai aproape de clienti cele mai bune si mai rapide servicii de telefonie si in acelasi timp acces la internet nelimitat. Prin acest proiect clientii se pot abona la serviciile Telekom in mai putin de 5 minute. Pasii ce trebuie urmati sunt simplii si rapid de indeplinit. Serviciul este unul inovator, intrucat permite achizitionarea de servicii prin contracte cu perioade nelimitate, astfel beneficiarii nu mai sunt conditionati prin

Modificari privind localizarea terminalelor mobile

Curtea de Justitie  UE a decis ca companiile din domeniul Telecomunicatiilor sa transmita serviciilor de urgenta detalii legate de localizarea terminalelor conectate prin numarul de urgente european 112, chiar daca acestea nu sunt au cartele SIM integrate. Masura a fost luata dupa un lung proces, intentat de rudele unei adolescente de 17 ani  din Lituania care a fost rapita si ucisa, in 2013. Fata contactase numarul de urgenta 112 insa din pricina procedurilor birocratice nu a putut identificata.  Conform asociatiei EENA, numarul de urgenta 112 nu poate fi apelat in opt state ale Uniunii Europene, daca terminalele nu sunt prevazute

Romania, Germania, Italia, Austria si Ungaria au inceput implementarea tehnologiei 5G

Tehnologia 5G de mare viteza va fi disponibila cu 1 ianuarie 2020 in cateva dintre statele membre ale UE. Conform lui Alexandru Petrescu, ministrul Comunicatiilor si Societatii Informationale, parcursul de implementare se desfasoara conform planului. In cadrul unei conferinte pe teme de securitate, acesta a declarat: ”…autoritatea care are responsabilitatea in ceea ce priveste parcursul licitatiei pentru alocare frecventelor de 5G (Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii – ANCOM, n.r.) a demarat deja procesul de consultare publica chiar pe site-ul institutiei. Parcursul este in desfasurare conform planului pe care noi ni l-am asumat si asteptam ca, pana la

Telekom Romania isi face reclama cu Ateneul Roman si Podul Anghel Saligny

Ieri, 01 Iulie a fost lansata si in Romania Campania Deutsche Telekom Conectam oamenii oriunde în Europa!

Deutsche Telekom prezent in peste 50 de tari, desfasoara Campania “Conectam oamenii oriunde in Europa” in 11 tari, iar de ieri s-a alaturat si Romania, campanie ce isi propune sa devina lider de piata de telecomunicatii de pe continent.

Dorinta celor de la Deutsche Telekom este ca tehnologia sa conecteze oameni si piete peste granite, iar Telekom sa devina operatorul integrat numarul unu din Romania.

Campania a fost lansata in luna mai, in Germania, si cateva zile mai tarziu, in Macedonia si Muntenegru. Campaniile pentru Polonia, Cehia, Ungaria, Croatia, Olanda, Austria, Slovacia, Romania si Albania fiind desfasurate in lunile iunie si iulie, aflam din comunicatul de ieri.

Pana in 2018, ne dorim sa devenim furnizorul de telecomunicatii numarul unu din Europa. Pentru asta, investim in tehnologii moderne si o infrastructura transfrontaliera in Europa. Impreuna cu alte companii nationale, ne straduim sa oferim clientilor nostri servicii de cea mai buna calitate si sa captam in mod eficient sinergiile de business” a spus Claudia Nemat, Board Member for Europe and Technology at Deutsche Telekom. Grupul intentioneaza sa investeasca mai mult de 6 miliarde de Euro in extinderea retelelor europene pana in 2018, finalizarea migrarii catre all-IP si sa ofere si mai multe produse transfrontaliere in cloud, a adaugat Claudia Nemat.

 

Romania, a treia piata pentru Deutche Telekom Europa (dupa Germania si Polonia) din punct de vedere al populatiei, este unul dintre contributorii cei mai relevanti pentru obiectivele Grupului. Strategia noastra este pe deplin aliniata cu cea a Deutsche Telekom: sa fim operatorul integrat de comunicatii preferat al romanilor, furnizand servicii si produse fiabile si de cea mai inalta calitate si  stimuland convergenta fix-mobil. In 2015 vom investi peste 160 de milioane de euro pentru a avansa extinderea retelei, pentru a asigura leadership tehnologic. Practic, anul acesta fiecare metru de tehnologie veche, precum cuprul, va fi monetizat si transformat intr-unul nou, modern, precum FTTH a spus Nikolai Beckers, CEO, grupul de companii Telekom Romania.

 

 Dupa rebranding-ul comun al Romtelecom si COSMOTE Romania in 2014  a luat nastere Telekom Romania, un brand ce apartine Deutsche Telekom, companie de top la nivel mondial care are peste 150 milioane de clienti pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe si peste 17 milioane linii broadband.

Serviciile pe care le ofera Telekom Romania sunt multiple: servicii fixe, comunicare mobila, Internet si IPTV pentru consumatori si solutii ICT pentru clienti din mediul de business.

Telekom Romania ofera servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, servicii pe care le personalizeaza in functie si de dorintele clientilor, avand aproximativ 10 milioane de contracte de servicii, atat persoane fizice cat si companii.

Noul concept MagentaOne lansat pe piata din Romania este un cumul de servicii: un singur Call Center, o singura factura, o singura aplicaţie MyAccount.

Din comunicatul de presa primit la redactie aflam ca: „Clienţii beneficiaza astfel de o experienta completa şi inedita: servicii de voce si date mobile 3G si 4G, telefonie fixa traditionala, internet fix de pana la 1Gbps si televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactiva (IPTV), precum si continut de calitate si exclusivitati – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE intareste pozitia Telekom Romania de lider in furnizarea de solutii complete de telecomunicatii si IT&C, pentru comaniile din Romania, indiferent de marimea lor.

Pana la finalul lunii aprilie 2015, 100.000 de clienţi au ales pachetele integrate de la Telekom Romania şi au devenit parte din universul MagentaONE.”

Cei de la Deutsche Telekom doresc sa aduca impreuna oamenii, companiile si pietele prin crearea unui „pod” tehnologic, iar fiecare tara este reprezentata de o cladire simbol si de un pod important al tarii respective unde apare incorporat grafic si litera „T”. Pentru Romania au fost alese ca si simboluri arhitecturale Ateneul Roman si Podul Anghel Saligny.

Din comunicatul de presa mai aflam si care sunt celelalte simboluri arhitecturale pentru celelalte tari: Castelul Praga (Republica Ceha), Krakow Cloth Hall (Polonia), Piata Eroilor din Budapesta (Ungaria), Poarta Brandenburg din Berlin (Germania), Arena Pula (Croatia), Podul Charles din Republica Ceha (Praga), Podul Europabrücke in Austria (Brenner Pass), Podul cu Lanturi din Ungaria (Budapesta), Blue Wonder din Germania (Dresden) si Podul Nou din Slovacia (Bratislava). Spotul TV este aliniat cu acest concept creativ, reunind cladiri celebre si atractii turistice prin animatii complexe generate de computer.

Campania se desfasoara atat in online cat si pe social media sau prin evenimente, iar spotul lansat dureaza 45 de secunde si este difuzat pe posturile de televiziune si vizualuri in print.

 

Reply