Samsung noul partener al jocurilor olimpice

Pentru că ne apropiem cu pași repezi de jocurile de iarnă, foarte multe companii au ales să se alăture concurenților și să le premieze participarea. Cu toții știm că în această perioadă foarte multe companii se vor alătura, în calitate de parteneri, jocurilor olimpice de la PyongChang. Chiar dacă sportivii olimpici nu pleacă cu o medalie, vor primi un nou telefon, mai exact un smartphone de la Samsung. Miercuri, gigantul tehnic a anunțat o ediție specială a smartphone-ului Galaxy Note 8 pentru toți sportivii care concurează la Jocurile Olimpice de iarnă de la PyeongChang 2018. Samsung a declarat că va

Oimiakon, localitatea de gheață

Oimiakon este un sat cu câteva sute de locuitori din Rusia. A intrat în cartea recordurilor în urmă cu 85 de ani drept zona locuită cu cea mai mică temperatură, care în 1933 a fost de -67,7 grade Celsius. Bine, sunt zone pe planeta asta cu temperaturi mult mai scăzute, însă Oimiakon este o zonă locuită, în timp ce restul nu sunt. În sat este atât de frig încât oamenilor le îngheață genele în câteva secunde de stat afară, cerneala din stilourile elevilor îngheață, bateriile de orice tip se descarcă într-un timp foarte scurt, iar oamenii care poartă ochelari aleg

Hackerii au lovit din nou

Într-o lume în care domeniul virtual a devenit din ce în ce mai puternic, monezile digitale sunt acum principala atracție printre hackeri. Într-un atac online sâmbătă, o monedă virtuală, mai exact Stellar Lumen, a fost ținta unor hackeri. Aceștia au cauzat o pierdere de 400 000 de dolari. Aceștia au distrus serverul care găzduiește BlackWallet. Moneda Stellar Lumen se află pe poziția a 8-a drept ce mai populară monedă. Deși cei de la BlackWallet au încercat să avertizeze utilizatorii de acest atac cibernetic, nu mulți au crezut că este posibil. Din această cauză, mulți utilizatori au continuat să fie activi

China trimite insecte și plante pe lună

Se pare că mai multe agenții spațiale doresc să exploreze Luna din nou, mai bine decât a fost explorată în trecut. Președintele Americii, Donald Trump, a decis ca Luna să fie principalul obiectiv al NASA, iar pe lângă el s-au declarat și alte state interesate de explorarea Lunii. Printre ele se află și China, care prin Programul Chang a trimis pe orbita Lunii un lander și două sonde spațiale. Chinezii se pregătesc în acest an pentru a patra misiune pe Lună, iar scopul principal al acesteia este studierea geologiei. Ba chiar au pus la punct și un experiment, prin care

ASUS Zenbook 13 (UX331UAL) şi X507 au fost prezentate în cadrul CES 2018

ASUS nu a lăsat ștacheta mai jos față de celalalte companii care și-au prezentat produsele în cadrul CES 2018, astfel încât compania taiwaneză a prezentat două notebook-uri destul de interesante. Primul dintre ele, Zenbook 13 (UX331UAL), este un model foarte subțire, ușor și elegant. Are display de 13.3 inch cu rezoluție FullHD sau 4K, are procesor Intel Core i7 de generație a opta, placă video nVidia GeForce MX150, vine cu până la 16 GB RAM, până la 1 TB spațiu de stocare, are scanner de amprente, difuzoare Harman Kardon, rulează Windows 10, are integrate funcțiile Modern Standby și Windows Hello,

Samsung a lansat primul televizor modular microLED în cadrul CES 2018

Probabil ați citit și voi în ultimele zile despre televizorul Samsung căruia îi poate fi schimbată forma și dimensiunea în funcție de nevoile posesorului. Acesta a fost lansat în cadrul CES 2018, are un ecran de 146 de inch – 370 cm, o rezoluție 8K, vine cu tehnologie microLED cu emisie automată, oferind o claritate superioară conținutului indiferent de rezoluție, iar numele acestuia este „The Wall” (Peretele). Jonghee Han, președintele diviziei Visual Display al Samsung Electronic, a declarat faptul că “La Samsung suntem dedicați să oferim consumatorilor experiențe inedite de vizionare. “The Wall”, primul televizor modular MicroLED pentru consumatori, este

Ce mai lansează Samsung în cadrul CES 2018 – un frigider și o mașină de spălat marca Samsung

Samsung a prezentat în cadrul CES 2018, printre altele, niște produse mai neobișnuite ca să zic așa. Este vorba de frigiderul Samsung Family Hub și de mașina de spălat Samsung WW6850N. Frigiderul Samsung Family Hub este un model normal în mare parte, însă iese în evidență prin asistentul vocal Bixby. Mai precis, prin intermediul asistentului vocal, utilizatorii vor putea conecta frigiderul la alte device-uri inteligente din casă, putând astfel să le și controleze. Frigiderul este echipat și cu un ecran de pe care vei putea urmări camerele video de supraveghere, iar pe lângă el are și o pereche de boxe

Omul Spectacol- recenzie

Omul Spectacol este acel film în care nu te aștepți să îl vezi pe fiorosul, răzbunătorul Hugh Jackman aka bineștiutul Wolverine. Partea bună? Este nominalizat la Globurile de Aur! Să o luăm de la început! V-ați uitat la La La Land? Dacă nu, ar trebui să o faceți. Este unul dintre cele mai apreciate filme de la Oscar din ultimii ani. Și ceea ce este și mai interesant este faptul că este un musical reinterpretat. Mai exact, nu se cântă chiar tot timpul, iar momentul de musical este cu adevărat deosebit. Revenind la Omul Spectacol trebuie să vă spunem ca

Asteroidul Halloween se va apropia din nou de Terra

Asteroidul Halloween, denumit și Asteroidul 2015 TB145, este o rocă spațială care are o formă cel puțin ciudată. Acesta a fost descoperit într-o zi de Halloween, pe 31 octombrie 2015, când a trecut pe lângă Pământ la o distanță de doar 480 de mii de km. Întâmplarea este și mai interesantă fiindcă asteroidul are o formă ciudată, semănând din diverse unghiuri cu un craniu uman. Datorită zilei în care a fost observat și datorită formei acestuia, roca spațială a primit denumirea de Asteroidul Halloween. Astronomii l-au verificat atent și au obținut informații interesante despre el. Are diametrul de 640 de

Telekom Romania isi face reclama cu Ateneul Roman si Podul Anghel Saligny

Ieri, 01 Iulie a fost lansata si in Romania Campania Deutsche Telekom Conectam oamenii oriunde în Europa!

Deutsche Telekom prezent in peste 50 de tari, desfasoara Campania “Conectam oamenii oriunde in Europa” in 11 tari, iar de ieri s-a alaturat si Romania, campanie ce isi propune sa devina lider de piata de telecomunicatii de pe continent.

Dorinta celor de la Deutsche Telekom este ca tehnologia sa conecteze oameni si piete peste granite, iar Telekom sa devina operatorul integrat numarul unu din Romania.

Campania a fost lansata in luna mai, in Germania, si cateva zile mai tarziu, in Macedonia si Muntenegru. Campaniile pentru Polonia, Cehia, Ungaria, Croatia, Olanda, Austria, Slovacia, Romania si Albania fiind desfasurate in lunile iunie si iulie, aflam din comunicatul de ieri.

Pana in 2018, ne dorim sa devenim furnizorul de telecomunicatii numarul unu din Europa. Pentru asta, investim in tehnologii moderne si o infrastructura transfrontaliera in Europa. Impreuna cu alte companii nationale, ne straduim sa oferim clientilor nostri servicii de cea mai buna calitate si sa captam in mod eficient sinergiile de business” a spus Claudia Nemat, Board Member for Europe and Technology at Deutsche Telekom. Grupul intentioneaza sa investeasca mai mult de 6 miliarde de Euro in extinderea retelelor europene pana in 2018, finalizarea migrarii catre all-IP si sa ofere si mai multe produse transfrontaliere in cloud, a adaugat Claudia Nemat.

 

Romania, a treia piata pentru Deutche Telekom Europa (dupa Germania si Polonia) din punct de vedere al populatiei, este unul dintre contributorii cei mai relevanti pentru obiectivele Grupului. Strategia noastra este pe deplin aliniata cu cea a Deutsche Telekom: sa fim operatorul integrat de comunicatii preferat al romanilor, furnizand servicii si produse fiabile si de cea mai inalta calitate si  stimuland convergenta fix-mobil. In 2015 vom investi peste 160 de milioane de euro pentru a avansa extinderea retelei, pentru a asigura leadership tehnologic. Practic, anul acesta fiecare metru de tehnologie veche, precum cuprul, va fi monetizat si transformat intr-unul nou, modern, precum FTTH a spus Nikolai Beckers, CEO, grupul de companii Telekom Romania.

 

 Dupa rebranding-ul comun al Romtelecom si COSMOTE Romania in 2014  a luat nastere Telekom Romania, un brand ce apartine Deutsche Telekom, companie de top la nivel mondial care are peste 150 milioane de clienti pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe si peste 17 milioane linii broadband.

Serviciile pe care le ofera Telekom Romania sunt multiple: servicii fixe, comunicare mobila, Internet si IPTV pentru consumatori si solutii ICT pentru clienti din mediul de business.

Telekom Romania ofera servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, servicii pe care le personalizeaza in functie si de dorintele clientilor, avand aproximativ 10 milioane de contracte de servicii, atat persoane fizice cat si companii.

Noul concept MagentaOne lansat pe piata din Romania este un cumul de servicii: un singur Call Center, o singura factura, o singura aplicaţie MyAccount.

Din comunicatul de presa primit la redactie aflam ca: „Clienţii beneficiaza astfel de o experienta completa şi inedita: servicii de voce si date mobile 3G si 4G, telefonie fixa traditionala, internet fix de pana la 1Gbps si televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactiva (IPTV), precum si continut de calitate si exclusivitati – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE intareste pozitia Telekom Romania de lider in furnizarea de solutii complete de telecomunicatii si IT&C, pentru comaniile din Romania, indiferent de marimea lor.

Pana la finalul lunii aprilie 2015, 100.000 de clienţi au ales pachetele integrate de la Telekom Romania şi au devenit parte din universul MagentaONE.”

Cei de la Deutsche Telekom doresc sa aduca impreuna oamenii, companiile si pietele prin crearea unui „pod” tehnologic, iar fiecare tara este reprezentata de o cladire simbol si de un pod important al tarii respective unde apare incorporat grafic si litera „T”. Pentru Romania au fost alese ca si simboluri arhitecturale Ateneul Roman si Podul Anghel Saligny.

Din comunicatul de presa mai aflam si care sunt celelalte simboluri arhitecturale pentru celelalte tari: Castelul Praga (Republica Ceha), Krakow Cloth Hall (Polonia), Piata Eroilor din Budapesta (Ungaria), Poarta Brandenburg din Berlin (Germania), Arena Pula (Croatia), Podul Charles din Republica Ceha (Praga), Podul Europabrücke in Austria (Brenner Pass), Podul cu Lanturi din Ungaria (Budapesta), Blue Wonder din Germania (Dresden) si Podul Nou din Slovacia (Bratislava). Spotul TV este aliniat cu acest concept creativ, reunind cladiri celebre si atractii turistice prin animatii complexe generate de computer.

Campania se desfasoara atat in online cat si pe social media sau prin evenimente, iar spotul lansat dureaza 45 de secunde si este difuzat pe posturile de televiziune si vizualuri in print.

 

Reply