Patronul Canal 33, Alexandru Răducanu, va intra în Cartea Recordurilor cu cel mai lung talk show din lume: 72 ore și 18 minute!

Cel mai lung talk show de televiziune din lume a avut loc în România! Timp de mai bine de 72 de ore, patronul Canal 33, Alexandru Răducanu, a moderat fără întrerupere un talk show în care au fost invitate aproape 100 de personalități din economie, cultură, antreprenoriat, politică, jurnalism, sport, dezvoltare personală, spiritualitate. Performanța omului de televiziune Alexandru Răducanu reprezintă, de departe, cel mai important eveniment TV din România din ultima perioadă. Emisiunea-eveniment a început sâmbătă 14 martie ora 8 și s-a încheiat trei zile mai tîrziu, marți 17 martie, la câteva minute după ora 8. Încheierea cu succes a

”Les miserables” de Ladj Ly – un apel la trezire

Revelația incontestabilă a festivalului Cannes 2019 și reprezentant al Franței în competiția oficială a Oscarurilor din acest an la categoria ”Cel mai bun film străin”, filmul de debut al lui Ladj Ly, ”Les miserables”, este mai întâi de toate purtătorul unui mesaj social și umanist. Filmul este construit în jurul indemnului la unitate, asumare și responsabilizare într-o lume din ce în ce mai corodata de tensiuni și conflicte.  ‘‘Je fais appel à votre esprit d’équipe. La cohésion. Sans cohésion, pas d’équipe. Et sans équipe, on est seuls.” (‘‘ Fac apel la spiritul vostru de echipa, la coeziune. Căci fără coeziune

Tipuri de fraude cu cartele SIM

Cum se fură în zilele noastre? Prin mecanisme multiple: prin diverse mecanisme informatice, prin şantaj online, prin alte metode îndelung uzitate în societatea românească.   Pot fi fraudaţi nu numai clienţii finali ci şi firmele de telefonie sau firmele care furnizează diverse servicii de conţinut. Cum? Fiind şi primul şi ultimul pe lanţul de distribuţie. Presupunem că un client oarecare îşi cumpără o cartelă SIM. Îi schimbă planul tarifar de la cartelă la abonament şi începe să trimită SMS-uri cu suprataxă. Sau apelează numere cu  suprataxă (SVA). Numerele cu suprataxa sunt deschise pentru diverse tipuri de conţinut, cu diverşi furnizori.

CEDO stabilește criteriile pentru inregistrarea cartelelor pre-pay. Ce invatam?

La data de 30.01.2020, CEDO a decis intr-un caz impotriva Germaniei ca nu exista o incalcare a dreptului la viata privata in cazul legii germane de obligare a cetatenilor de inregistrare a datelor personale pentru cartele SIM pre-pay. Daca cititi doar titlul, s-ar putea sa se inteleaga ca CEDO da un “cec in alb”, iar legea romaneasca (care nu este nici pe departe similara – OUG 69/2019) ar trebuie sa fie OK. Povestea este insa mult mai complicata, si doar citirea intregii argumentatii si a contextului ne poate releva ceea ce deja indicam inclusiv in amicus-curiae trimis in noiembrie 2019

Cazul Caracal produce victime și în media: România TV și Antena 1 amendate de CNA

Consiliul Național al Audiovizualuluia a amendat posturile de televiziune România TV și Antena 1 pentru acuzații nefondate aduse în cadrul emisiunilor realizate de cele două televiziuni, referitoare la cazul Caracal. Analizând reclamațiile primite, CNA a monitorizat emisiunile de știri și dezbateri din intervalul 20 septembrie – 21 octombrie 2019, constatând încălcarea dreptului fiecărei persoane la propria imagine, prevăzut în Codul de reglementare a conținutului audiovizual, Amenzi aplicate de CNA Cea mai mare amendă a fost îmcasată de România TV, 25.000 lei, pentru emisiunea „Breaking News” difuzată în data de 18.10.2019, în timp ce Antena 1 a scăpat cu ”doar” 10.000

Industria de turism, influențată radical de tehnologiile mobile

Profesioniștii industrei de turism și călătorii s-au reunit la București în cadrul unui eveniment Amadeus Executive Event. Dezbaterile avute în cadrul acestui eveniment s-au centrat în jurul schimbărilor radicale pe care noile tehnologii le-au adus industriei. În 2018 erau 4 miliarde de utilizatori ai Internetului, dintre aceștia peste 3 miliarde folosind rețelele sociale. În acest context, un lucru important de subliniat este că în influențarea deciziilor luate de utilizatori, prietenii sunt de două ori mai influenți decât celebritățile și factorii de opinie. Tehnologia informației devine o componentă de bază, în toate domeniile industriei, iar adopția se realizează într-un ritm accelerat.

Mobil nelimitat proiect inedit al Telekom si Carrefour Romania

Cum au promis reprezentantii Telekom se extinde proiectul Mobil Nelimitat. Parteneriatul cu Carrefour Romania, ofera romanilor experiente deosebite in timp real. Proiectul extins in reteaua de magazine Carrefour Romania doreste sa aduca mai aproape de clienti cele mai bune si mai rapide servicii de telefonie si in acelasi timp acces la internet nelimitat. Prin acest proiect clientii se pot abona la serviciile Telekom in mai putin de 5 minute. Pasii ce trebuie urmati sunt simplii si rapid de indeplinit. Serviciul este unul inovator, intrucat permite achizitionarea de servicii prin contracte cu perioade nelimitate, astfel beneficiarii nu mai sunt conditionati prin

Modificari privind localizarea terminalelor mobile

Curtea de Justitie  UE a decis ca companiile din domeniul Telecomunicatiilor sa transmita serviciilor de urgenta detalii legate de localizarea terminalelor conectate prin numarul de urgente european 112, chiar daca acestea nu sunt au cartele SIM integrate. Masura a fost luata dupa un lung proces, intentat de rudele unei adolescente de 17 ani  din Lituania care a fost rapita si ucisa, in 2013. Fata contactase numarul de urgenta 112 insa din pricina procedurilor birocratice nu a putut identificata.  Conform asociatiei EENA, numarul de urgenta 112 nu poate fi apelat in opt state ale Uniunii Europene, daca terminalele nu sunt prevazute

Romania, Germania, Italia, Austria si Ungaria au inceput implementarea tehnologiei 5G

Tehnologia 5G de mare viteza va fi disponibila cu 1 ianuarie 2020 in cateva dintre statele membre ale UE. Conform lui Alexandru Petrescu, ministrul Comunicatiilor si Societatii Informationale, parcursul de implementare se desfasoara conform planului. In cadrul unei conferinte pe teme de securitate, acesta a declarat: ”…autoritatea care are responsabilitatea in ceea ce priveste parcursul licitatiei pentru alocare frecventelor de 5G (Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii – ANCOM, n.r.) a demarat deja procesul de consultare publica chiar pe site-ul institutiei. Parcursul este in desfasurare conform planului pe care noi ni l-am asumat si asteptam ca, pana la

Targul virtual, de la solutie de criza la afacere de succes

Primul targ virtual din Romania, desfasurat la sfarsitul lunii iunie, a reprezentat un succes si o provocare in acelasi timp pentru transferul business-ului de evenimente din mediul fizic in cel online.

Numita IMOSFERA, aceas ta „experienta vizuala” s-a desfasurat pe parcursul a 7 zile la initiativa imobiliare.ro care a investit in aceasta actiune 15000 de euro pentru a oferi romanilor posibilitatea de a participa la un targ imobiliar fara a fi conditionati de timp si spatiu, ci doar de accesul la internet.

In interviul acordat itcmedia.info, Claudia Ciuta, PR & Communication Representative la Realmedia Network ce detine imobiliare.ro, vorbeste despre experienta primului targ virtual din Romania, despre costurile si beneficiile unui asemenea eveniment dar si despre planuri de viito r.

itcmedia.info: Cum a fost experienta targului virtual ?
Claudia Ciuta: In comparatie cu imobiliare.ro, unde am pastrat linii simple si campuri rapide pentru cautare, ImoSfera a fost gandita pentru a transmite cat mai bine ideea de targ , de expozitie. Fiecare stand a fost personalizat in culorile brandurilor care isi prezentau ofertele, se putea naviga printre standuri, deschide brosuri de prezentare, urmari filmutele sau analiza planuri. In mai putine cuvinte, ImoSfera a fost gandit ca o experienta vizuala.

itcmedia.info: Cum ati perceput diferenta dintre un targ fizic si unul virtual? Care sunt avantajele si dezavantajele unui targ virtual?

Claudia Ciuta: Avantajele tin de timpul si disponibilitatea

"Diferentele fata de un targ traditional sunt semnificative, pornind de la investitie, care s-a situat in jurul sumei de 15.000 de euro si incheind cu rezultatele, la prima editie am avut peste 25.000 de unici" Claudia Ciuta

Diferentele fata de un targ traditional sunt semnificative, pornind de la investitie, care s-a situat in jurul sumei de 15.000 de euro si incheind cu rezultatele, la prima editie am avut peste 25.000 de unici” Claudia Ciuta

vizitatorilor.

Acestia pot accesa ofertele de oriun de, daca au acces la internet. Cand vine vorba de expozanti, pentru acestia a fost un castig participat la acest targ avand costuri reduse.
Am incercat sa rezolvam problema lipsei contactului direct prin introducerea platformei de chat, prin care vizitatorii puteau contacta in timp real expozantii.
Spre deosebire de targul traditional unde cei mai multi vizitatori ajung in weekend, noi am inregistrat cele mai bune rezultate in primele trei zile. Timpul mediu petrecut pe chat a fost de 9 minute ?i 29 de secunde. Num?rul vizitatorilor unici in primele trei zile de targ a ajuns la 14.396. Cel mai mare interes a fost starnit de imaginile expozan?ilor care au atras aten?ia a 5.326 de vizitatori, aceast ? facilitate a fost urmat ? in preferin?ele vizitatorilor de sec?iunea de informa?ii generale care a adunat 5.291 de vizitatori.

itcmedia.info: Care au fost costurile si beneficiile targului virtual?
Claudia Ciuta:
In spatele proiectului sta ideea de a-i apropia pe vanzatori de ansamblul cumparatorilor. Diferentele fata de un targ traditional sunt semnificative, pornind de la investitie, care s-a situat in jurul sumei de 15.000 de euro si incheind cu rezultatele, la prima editie am avut peste 25.000 de unici. La beneficii noi includem si modul in care proiectul a fost primit de presa http://imosfera.imobiliare.ro/prima-editie-imosfera.html. La o simpla cautare pe google dupa cuvantul „ImoSfera”, depasim 190.000 de rezultate.

itcmedia.info: Au fost incheiate contracte sau solicitari ferme pe durata targului?
Claudia Ciuta: In urma discutiilor pe care le-am avut cu expozantii am aflat ca a fost incheiata deja o tranzactie si ca multi dintre expozanti si-au stabilit vizite sau au avut leaduri valide participand la ImoSfera. Proiectele cu cel mai mare succes sunt cele din Capitala.

itcmedia.info: Initiativa imobiliare.ro este un pionierat in Romania. Cum vedeti evolutia targurilor & expozitiilor virtuale de amploare in viitor?
Claudia Ciuta: Sunt mai multe domeniile pe care s-ar putea aplica acest concept. Cum ideea e deja testata de noi, probabil ca daca se vor mai organiza targuri in mediul online, organizatorii vor avea un start mai relaxat. Ideea a fost testata si functioneaza.

itcmedia.info: Veti mai apela la aceasta forma de expuner e?
Claudia Ciuta:
Momentan lucram la evaluarea proiectului, deci vom lua aceasta decizie in viitorul apropiat. Oricum, din feedback-ul venit de la vizitatori si expozanti, ideea este foarte bine primita in piata. Ramane sa analizam daca este momentul potrivit pentru genul acesta de proiecte. Cert este ca avem solicitari ferme pentru organizarea unei a doua editii.

itcmedia.info: va multumim pentru amabilitate si va dorim mult succes!

Reply