Telekom România unește toate operațiunile sale mobile într-o singură companie

Cei de la Telekom România au anunțat faptul că de la 1 decembrie 2017 au unit toate operațiunile mobile într-o singură companie, astfel încât Telekom România Mobile Communications SA cuprinde și Sunlight România Filiala București SRL, și Germanos Telecom România SA, cât și fostul ZAPP, actual Telemobil SA. Telekom România Mobile Communications SA, parte a celei mai mari companii de telecomunicații din Europa, va avea aceeași activitate, iar această fuziune a operațiunilor nu va aduce schimbări majore sau întreruperi a serviciilor oferite clienților. Miroslav Majoros, CEO Telekom România, a declarat că “Fuziunea operaţiunilor noastre mobile este un pas important în

Daredevil

Pentru că acest an a fost anul super eroilor haideți să vedem ce super serial alegem! Dacă vă interesează să urmăriți seriale care au în vizor supereroi de tipul Spiderman, Batman, Catwoman, Wonder Woman, vă recomandăm de această dată să urmăriți Daredevil. Povestea acestui serial se bazează pe cea unui băiețel care suferă un accident în perioada copilăriei și rămâne orb. Deși urmează o perioadă cumplită în care recuperarea nu are rezultatele dorite, Matt Murdock (Charlie Cox) încearcă să se redescopere. Da, ați ghicit, Matt este Dardevil! Acesta descoperă faptul că chimicalele care i-au luat vederea i-au oferit un nou

Marco Polo și Marco Polo O Mie de Ochi

Cu siguranță ați auzit de Marco Polo, dar știați că puteți să vedeți și un serial istoric în acest sens? Pentru cei care nu mai știu exact cine era acesta, Marco Polo a fost un vânzător, explorator și scriitor venețian care a descris mai multe regate asiatice, inclusiv frumusețea Chinei. Avem un serial pe măsură? DA! Nu doar că veți putea vedea partea artistică, jocurile de putere de la casa regală, dorința de ajunge în vârf, frumusețea și veninul unei poziții de conducere dar și, de asemenea, complicata, dar mult dorita poveste de iubire între două persoane din două sfere

Au fost înregistrate zgomote ciudate în întreaga lume

Un fenomen îi bagă în dubii pe cercetători, și anume acela că niște sunete foarte puternice, asemănătoare cu cele ale unor explozii, au fost auzite în mai multe zone ale lumii. Ultimul zgomot de acest gen a fost înregistrat chiar săptămâna trecută, în SUA, mai precis în Alabama. Acesta, conform cercetătorilor, ar fi cel de-al 64-lea zgomot ciudat înregistrat în acest an. Cele mai multe zgomote bizare au fost auzite în SUA și în Marea Britanie, iar încă de la primele zgomote de acest gen s-au mobilizat mulți oameni de știință, însă până acum fără niciun rezultat în cele mai

Un asteroid dintr-un alt sistem solar a fost observat în apropierea planetei noastre

Asteroidul observat de astronomi nu este singurul obiect nedetectat de oamenii de știință, ci face parte din cele peste 10.000 de obiecte nedectate din apropierea planetei noastre. Ceea ce îl scoate în evidență pe asteroidul numit de oamenii de știință „Oumuamua” („mesager”, în traducere din limba hawaiiană) este faptul că acesta reprezintă primul asteroid din spațiul interstelar care circulă în sistemul nostru solar. Lucrul care atestă faptul că provine din alt sistem solar este reprezentat de orbita pe care acesta o urmează, care este una aproape imposibilă de atins în sistemul nostru solar. Niște analize efectuate recent scot în evidență

Samsung are o strategie destul de interesantă prin care vrea să atragă utilizatorii de iPhone-uri

Știu că în primul trimestru al acestui an cei de la Samsung ocupau locul 1 în topul vânzărilor de telefoane, iar la o distanță de 9-10% față de aceștia se afla Apple. Acum, nu știu ce să zic, cred că situația s-a cam schimbat între timp, astfel încât Samsung a recurs la o strategie interesantă și puțin cam disperată pentru a atrage utilizatorii de iPhone-uri de partea lor. Samsung a lansat de ieri programul GALAXY Experience, prin care inițial se vor oferi 10.000 de unități GALAXY S8 sau GALAXY Note8 posesorilor de iPhone-uri care vor să testeze timp de câteva

Chestii găsite random pe străzi: 5 saci cu milioane de cartele sim

Cum ar fi ca într-o dimineață, să zicem într-o zi de duminică, să îți scoți câinele la plimbare pe Calea Plevnei din București, iar după o perioadă să vezi în fața ta doi bărbați care încarcă niște saci într-o mașină, iar în momentul în care îi întrebi ce au în saci, tipii să fugă și să lase sacii în spate, iar tu ca un om curios să îți arunci ochii în saci și să descoperi cu stupoare că în ei se află milioane de cartele sim? Eu nu știu cum ar fi și sunt convins că nici voi, însă unui

Vodafone are o strategie interesantă prin care atrage și mai multă simpatie – oferă bonusuri de internet chiar și utilizatorilor din alte rețele

Posibil vă uitați rar la televizor sau chiar deloc, deci e puțin probabil să fi văzut noua reclamă Vodafone care rulează pe la tv. Se pare că Vodafone are o campanie dedicată Crăciunului destul de interesantă – s-a anunțat lansarea aplicației NetPrimesti, disponibilă pe Google Play și AppStore, cu ajutorul căreia se iau datele despre traficul de date generat de orice tip de cartelă din România, chiar dacă nu e una Vodafone. Odată la două săptămâni se actualizează traficul de date generat, iar tot atunci acest trafic de date consumat devine un bonus de internet care poate fi folosit de

Tesla Semi – primul camion electric

Pe piața camioanelor s-ar putea să apară un nou lider, și anume Tesla. Compania va lansa primul camion electric din lume, care este de-a dreptul impresionant. Elon Musk a prezentat acest camion drept un vehicul capabil să parcurgă 800 de kilometri după o singură încărcare, să transporte 36 de tone de marfă și să atingă 100 km/oră în 20 de secunde cu încărcătură maximă, respectiv 100 km/oră în doar 5 secunde fără încărcătură. Tesla Semi este dotat cu 4 motoare electrice independente, are acumulatori imenși și puternici, iar datorită tehnologiei Tesla MegaChargers, camionul poate să parcurgă 640 de kilometri după

Te-ai gandit vreodata ca esti urmarit online?

trackonlinePotrivit unui studiu realizat de Interactive Advertising Bureau (IAB), mai mult de 80% din campaniile publicitare de pe internet implica colectarea informatiilor din activitatile noastre online, pentru a detecta interesele fiecaruia.

Dar, asa cum firmele de publicitate iubesc foarte mult urmarirea online, sustinatorii confidentialitatii o urasc in aceeasi masura.

Cei care sunt de partea confidentialitatii sustin ca detectarea online a comportamentului utilizatorului compromite drepturile cetatenilor si pare mai mult un fel de Big Brother in ceea ce priveste confortul fiecaruia.

Poate ca pe site-urile din Romania nu s-a ajuns inca la situatia de a fi “insotiti” permanent de un ad publicitar personalizat pe orice pagina am naviga, insa stiind ca spatiul virtual nu este suficient exploatat, probabil ca in curand lucrurile vor merge in aceeasi directie.

Pana atunci, cati dintre noi am fi deranjati de o reclama personalizata insistenta? Probabil ca abia am sesiza o problema… si totusi expertii de ambele parti spun ca utilizatorii nu sunt constienti de detectarea online.

Intrebati daca stiu de faptul ca advertiserii le determina comportamentul bazandu-se pe istoria site-urilor prioritare pe care ei le-au vizitat, doar 51% dintre participantii la studiu au remarcat ca astfel de lucruri sunt tot mai dese.

Ignorarea efectelor urmaririi online ii face pe oameni sa creada ca pe web sunt in anonimat si, de asemenea, devin incapabili sa se protejeze de nedorita urmarire. “Oamenii tasteaza cele mai intime lucruri pe motoarele de cautare si pe alte site-uri tocmai pentru ca ei cred ca sunt anonimi…si de fapt, nu suntem anonimi, aceste site-uri ne urmaresc”, spune reprezentantul IAB.

Daca informatiile sunt acolo, este ceva potential ce ar putea fi obtinut de autoritatile guvernamentale de executare a legii fara ca tu sa stii despre aceasta. […] Ar putea fi folosite in procesele civile. Problema este ca oamenii nu sunt constienti de urmele pe care le lasa atunci cand realizeaza aceste lucruri de rutina (pe internet n.n.)”.

Solutia pe care au gasit-o producatorii de publicitate online pentru a opri urmarirea persoanelor care nu vor aceasta este introducerea unui program de auto-reglementare care sa permita utilizatorilor sa se retraga din a mai fi urmariti de membrii organizatiilor de publicitate prin includerea unui “Advertising Option Icon”. Agentia de publicitate va colecta oricum informatia despre utilizator, dar nu va dispune de aceasta atunci cand va alege ce ads sa afiseze. Cu alte cuvinte tot nu scapam complet de abuzul reclamelor.

Asadar, daca oamenii nu sunt constienti de aceasta si agentiile de publicitate in continuare colecteaza informatii, aceasta solutie nu este satisfacatoare. Consumatorii trebuie sa stie ca acest proces se petrece, sa fie constienti cel putin intr-o oarecare masura cum se intampla si cine il conduce.

3 Comments

  1. Matei Valentin Răspunde
  2. Jocuri Noi Răspunde
  3. abcd Răspunde

Reply