Aproape 10.500 de reclamatii primite de ANPC in ultimele 14 luni vizeaza probleme cu serviciile de telefonie (in special telefonie mobila), internet si retransmisie a programelor de televiziune.
Este pentru prima data cand firmele care ofera servicii de comunicatii sunt in topul plangerilor la ANPC. Goana dupa cat mai multi clienti si venituri cat mai mari a determinat, pe fondul crizei globale, renuntarea la calitate si de multe ori la bunele practici.
Ce reclama oamenii
Lipsa semnalului sau calitatea scazuta a acestuia pare sa ii fi deranjat cel mai mult pe clientii serviciilor de comunicatii. Amintim aici cazul Cosmote care a avut reteaua cazuta pentru mai multe ore datorita unor lucrari programate, fara insa a anunta clientii despre acestea. Nici celelalte companii nu stau insa mai bine.
Un alt aspect care i-a deranjat foarte mult pe clienti se refera la clauze le din contracte le pe care le semneaza si pe care le descopera mai tarziu ca fiind abuzive. Prevederile legale privind neplata penalitatilor in cazul renuntarii la abonament inainte de expirarea acestuia nu sunt respectate in totalitate si de catre toti furnizorii de servicii de comunicatii, fie ei de telefonie, internet sau TV.
Contracte semnate… prin telefon!
Unii clienti nu-si primesc facturile la timp iar apoi sunt deconectati ca nu si-au platit factura. Altii reclama nelegalitatea procedurii de a incheia si prelungi un abonament sau de a achizitiona anumite servicii printr-un apel telefonic, existand situatii in care clientul nu intelege foarte bine ofertele cu care cei din call-centerele companiilor de telefonie ii sufoca pe cei mai multi.
asta e adevarat nici eu nu primeam factura la timp…nu zic numele companiei sa nu fac reclama proasta 😀
Toate firmele gonesc dupa clienti, dar uita ca trebuie sa ofere si servicii de calitate.