Atât de fani încât și-au numit copilul Xiaomi

Am mai întâlnit până acum o mulțime de cazuri în care fanii companiilor și-au tatuat logo-ul sau numele acestora pe corp, și-au numit copiii după numele companiei sau și-au schimbat numele pentru a primi produse moka de la companie. Gen, îți schimbi numele în „iPhone 5S” pentru a primi un iPhone 5S pe gratis, iar asta nu te va costa niciun ban, ci te va urmări toată viața, vei trăi cu numele ăsta și lumea te va evita ori își va bate joc de tine la modul „iPhone 5S, ești cam neproductiv azi, nu te mai ține bateria sau?”. Avem

Se lucrează la volocopter

Pe scurt, volocopterul este un taxi care te va duce oriunde ai nevoie, în timp foarte scurt, iar asta pe calea aerului. Sună bine, nu? Bine, mai puțin pentru cei care au frică de înălțimi, însă pentru restul sună bine. Cu siguranță sună bine, mai ales pentru locuitorii Bucureștiului, care scrâșnesc din dinți imediat cum pleacă la muncă, că e trafic infernal și nu ajung în timp util unde și-au propus. Un start-up german are de gând să revoluționeze transportul urban, iar asta printr-o mașină zburătoare care va putea fi utilizată în regim de taxi/Uber, pentru a transporta până și

Despre Elon Musk și experimentele secrete ale acestuia: citirea gândurilor

Neuralink, companie deținută de către Elon Musk, a trimis o scrisoare către oficialii din San Francisco, iar în această scrisoare se precizează faptul că compania testează niște implanturi care ar putea citi gândurile. În urma acestui experiment inedit, oamenii ar putea avea abilități mentale la care doar au visat, asemănătoare cu cele ale unei Inteligențe Artificiale. Incipitul experimentelor a început deja, cum este de așteptat, pe cobai. În scrisoare se prezintă și planurile pentru construirea unei săli de dimensiuni modeste de operație, cât și pentru o încăpere pentru găzduirea cobailor. Ce era știut deja este faptul că anul trecut a

Este de necrezut! Iată ce se întâmplă cu statuile de pe Insula Paștelui

Printre multe alte lucruri, încălzirea globală pune în pericol statuile uriașe de pe Insula Paștelui. Insula Paștelui este din ce în ce mai afectată de creșterea nivelului mărilor, iar până în anul 2100, nivelul apei va crește cu aproximativ 2 metri, lucru care va face ca statuile gigantice de pe insulă să dispară complet pe viitor. Nimeni nu știe de ce au fost ridicate aceste statui, iar metoda prin care au fost ridicate reprezintă și ea un mister. Coloniștii olandezi au descoperit insula în anul 1722, iar istoricii încearcă de foarte mult timp să afle ce s-a întâmplat cu primii

Despre întinderea maximă a banchizei polare din acest an

Gheata marina arctica se topeste in fiecare primavara, dupa ce de la sfarsitul lunii febarurie pana pe la jumatatea lunii martie atinge un maximum de intindere. Se pare ca anul acesta, intinderea maxima a acestei banchize polare a fost printre cele mai mici intinderi inregistrate pana-n prezent. Cercetatorii au declarat ca a fost a doua cea mai mica intindere din ultimii 39 de ani, iar recordul in ceea ce priveste cea mai mica intindere maxima a banchizei polare a fost inregistrat chiar primavara trecuta. Potrivit masuratorilor facute din satelit, pe 17 martie, in momentul in care banchiza a avut cea

Telekom anunță internet nelimitat 4G pentru cartelele prepay

Cei de la Telekom au anunțat pe la sfârșitul anului trecut că vor oferi internet nelimitat 4G la orice tip de abonament. Acum, la vreo 5 luni distanță, aceștia au anunțat faptul că începând de azi vor oferi internet nelimitat 4G și clienților care folosesc cartele PrePay. Internetul nelimitat 4 G se activează dacă ai activă una dintre opțiunile N5/N6, unde ai nelimitat minute și mesaje în rețea, 1500/2000 de minute și mesaje naționale, 100/200 de minute internaționale mobil, cât și 5/6 GB trafic de date. Pe lângă astea, internetul nelimitat 4G va fi primit în mod gratuit, ca un

(P) Admiral, una dintre cele mai bune platforme cu jocuri de cazinou și pariuri sportive

Nu știu câți dintre voi ați auzit detalii despre Admiral, însă dacă sunteți pasionați de pariuri sportive și de jocuri de cazinou, atunci articolul ăsta a picat ca de minune pentru voi, asta fiindcă aici o să discut despre una dintre cele mai bune case de pariuri sportive online din țară. Deși Admiral a apărut pe piața online locală în luna iulie a anului trecut, se pare că platforma a adunat o mulțime de jucători în acest timp, care este unul relativ scurt. Platforma este autorizată, iar pasionații de pariuri sportive și de jocuri de noroc au intrat încă de

Una dintre cele mai mari greșeli făcute de către Facebook

Facebook a lansat în urmă cu 5 luni un algoritm care separă postările în care nu se investeau bani. Prin urmare, dacă nu băgai niciun ban în postările de pe pagina de facebook, atunci audiența ta era scăzută drastic, indiferent dacă aveai 100 de likeuri sau 300.000 de like-uri la pagină. Utilizatorii aveau două newsfeed-uri – Explore Feed și News Feed-ul normal. În primul dintre ele, oamenii găseau postările nepromovate, iar în cel de-al doilea, oamenii vedeau link-urile promovate și link-urile distribuite de prieteni. Aceasta schimbare a feed-urilor a fost disponibilă în 6 țări – Serbia, Slovacia, Sri Lanka, Bolivia,

Wonder Women ale României

Ne mândrim în fiecare zi cu voi – femeile, însă astăzi este o zi specială: este ziua voastră, a fiecăreia dintre voi și vrem să vă arătăm cât de mult însemnați pentru noi și pentru istorie. Tehnologia nu a fost din totdeauna, dar voi ați ajutat să devină ceea ce e. Fiecare femeie are un model profesional, însă puțini știu că de cele mai multe ori femeia în România a muncit de mult mai multe ori pentru realizările de-a lungul timpului, fiind propriul său model.   3 femei care ne-au impresionat și de care vrem să povestim astăzi:   Ana

Televiziunea, varianta 3.0

Cum evoluează numărul consumatorilor care preferă televiziunea tradițională? De ceva timp, YouTube a preluat rolul de intermediar și facilitează accesul la conținutul de televiziune în mediul online. Nu se mai pune problema de limite în ceea ce privește statistici și date legate de numărul celor care urmăresc astfel de programe, deoarece platforma face un pas înaintea mijloacelor offline.

Oamenii de Marketing au apreciat mereu avantajele oferite de calitatea conținutului regăsit în televiziunea tradițională, dar există limite care atenuează efectul cumulat. În comparație cu mediul digital, precizia datelor legate de publicul țintă nu este exactă.

 Varianta televiziunii 2.0 s-a extins la aplicațiile mobile, dar limitele nu au fost depășite. În prezent, o nouă variantă oferă avantaje neașteptate. Prin intermediul platformei YouTube, televiziunea ajunge să ofere advertiserilor informații esențiale precum calitatea rețelei de informații și date precise legate de audiență, prin raportare la mediul digital.

Conform Adweek, compania ZEFR a oferit un raport complet legat de modul în care utilizatorii YouTube ajung să urmărească diverse programe de televiziune pe platformă și să devină consumatori activi. Criteriile în funcție de care se face selecția oferă informații relevante companiilor care creează conținut și oamenilor de Marketing.

Raportul oferă detalii legate de modul în care va evolua televiziunea. Consumatorul devine unitatea de referință la care se vor raporta creatorii de conținut și marketerii pentru a se alinia la anumite standarde de calitate.

Diverse programe de televiziune creează deja engagement la nivelul celor care urmăresc materialele lor. Se ajunge la vizualizarea pe YouTube a conținutului deja cunoscut și oamenii vorbesc în continuare despre asta, prin feedback activ.

 Emisiunea Tonight Show a ajuns să aibă peste 8000 de momente, care ajung să implice publicul în mod direct în ceea ce urmează. Celebritățile aduse de producători sunt implicate în jocuri sau momente artistice compatibile cu obiceiurile celor de acasă, iar oamenii se identifică cu acestea. Astfel, succesul materialelor video din mediul online a condus la plasarea NBC în postura de lider pe acest segment. 13 miliarde de vizualizări pe YouTube și 100 de milioane de oameni activi pe platformă.

Varianta televiziunii 3.0 a evoluat și a ajuns în punctul în care totul se rezumă la experiențe neașteptate ale consumatorilor. YouTube nu conectează oamenii doar la materiale video relevante pentru ei, ci devine modalitatea primară prin care ei devin parte activă în televiziune. Lansarea YouTube TV dovedește faptul că brandurile și creatorii de conținut trebuie să fie atenți la un singur lucru: așteptările publicului. Consumatorii dau tonul în ceea ce privește natura conținutului și experiențele cu semnificație.

Conținutul video este un mediu puternic, deoarece evocă emoții la un nivel superior. Prin combinația dintre strimuli vizual și auditiv ajunge mai ușor la semnificație, iar oamenii se identifică mai ușor cu situații și experiențe.

Surse poze:

http://imageserenity.com/

https://www.cnet.com/

http://phandroid.com/

Reply