Atât de fani încât și-au numit copilul Xiaomi

Am mai întâlnit până acum o mulțime de cazuri în care fanii companiilor și-au tatuat logo-ul sau numele acestora pe corp, și-au numit copiii după numele companiei sau și-au schimbat numele pentru a primi produse moka de la companie. Gen, îți schimbi numele în „iPhone 5S” pentru a primi un iPhone 5S pe gratis, iar asta nu te va costa niciun ban, ci te va urmări toată viața, vei trăi cu numele ăsta și lumea te va evita ori își va bate joc de tine la modul „iPhone 5S, ești cam neproductiv azi, nu te mai ține bateria sau?”. Avem

Se lucrează la volocopter

Pe scurt, volocopterul este un taxi care te va duce oriunde ai nevoie, în timp foarte scurt, iar asta pe calea aerului. Sună bine, nu? Bine, mai puțin pentru cei care au frică de înălțimi, însă pentru restul sună bine. Cu siguranță sună bine, mai ales pentru locuitorii Bucureștiului, care scrâșnesc din dinți imediat cum pleacă la muncă, că e trafic infernal și nu ajung în timp util unde și-au propus. Un start-up german are de gând să revoluționeze transportul urban, iar asta printr-o mașină zburătoare care va putea fi utilizată în regim de taxi/Uber, pentru a transporta până și

Despre Elon Musk și experimentele secrete ale acestuia: citirea gândurilor

Neuralink, companie deținută de către Elon Musk, a trimis o scrisoare către oficialii din San Francisco, iar în această scrisoare se precizează faptul că compania testează niște implanturi care ar putea citi gândurile. În urma acestui experiment inedit, oamenii ar putea avea abilități mentale la care doar au visat, asemănătoare cu cele ale unei Inteligențe Artificiale. Incipitul experimentelor a început deja, cum este de așteptat, pe cobai. În scrisoare se prezintă și planurile pentru construirea unei săli de dimensiuni modeste de operație, cât și pentru o încăpere pentru găzduirea cobailor. Ce era știut deja este faptul că anul trecut a

Este de necrezut! Iată ce se întâmplă cu statuile de pe Insula Paștelui

Printre multe alte lucruri, încălzirea globală pune în pericol statuile uriașe de pe Insula Paștelui. Insula Paștelui este din ce în ce mai afectată de creșterea nivelului mărilor, iar până în anul 2100, nivelul apei va crește cu aproximativ 2 metri, lucru care va face ca statuile gigantice de pe insulă să dispară complet pe viitor. Nimeni nu știe de ce au fost ridicate aceste statui, iar metoda prin care au fost ridicate reprezintă și ea un mister. Coloniștii olandezi au descoperit insula în anul 1722, iar istoricii încearcă de foarte mult timp să afle ce s-a întâmplat cu primii

Despre întinderea maximă a banchizei polare din acest an

Gheata marina arctica se topeste in fiecare primavara, dupa ce de la sfarsitul lunii febarurie pana pe la jumatatea lunii martie atinge un maximum de intindere. Se pare ca anul acesta, intinderea maxima a acestei banchize polare a fost printre cele mai mici intinderi inregistrate pana-n prezent. Cercetatorii au declarat ca a fost a doua cea mai mica intindere din ultimii 39 de ani, iar recordul in ceea ce priveste cea mai mica intindere maxima a banchizei polare a fost inregistrat chiar primavara trecuta. Potrivit masuratorilor facute din satelit, pe 17 martie, in momentul in care banchiza a avut cea

Telekom anunță internet nelimitat 4G pentru cartelele prepay

Cei de la Telekom au anunțat pe la sfârșitul anului trecut că vor oferi internet nelimitat 4G la orice tip de abonament. Acum, la vreo 5 luni distanță, aceștia au anunțat faptul că începând de azi vor oferi internet nelimitat 4G și clienților care folosesc cartele PrePay. Internetul nelimitat 4 G se activează dacă ai activă una dintre opțiunile N5/N6, unde ai nelimitat minute și mesaje în rețea, 1500/2000 de minute și mesaje naționale, 100/200 de minute internaționale mobil, cât și 5/6 GB trafic de date. Pe lângă astea, internetul nelimitat 4G va fi primit în mod gratuit, ca un

(P) Admiral, una dintre cele mai bune platforme cu jocuri de cazinou și pariuri sportive

Nu știu câți dintre voi ați auzit detalii despre Admiral, însă dacă sunteți pasionați de pariuri sportive și de jocuri de cazinou, atunci articolul ăsta a picat ca de minune pentru voi, asta fiindcă aici o să discut despre una dintre cele mai bune case de pariuri sportive online din țară. Deși Admiral a apărut pe piața online locală în luna iulie a anului trecut, se pare că platforma a adunat o mulțime de jucători în acest timp, care este unul relativ scurt. Platforma este autorizată, iar pasionații de pariuri sportive și de jocuri de noroc au intrat încă de

Una dintre cele mai mari greșeli făcute de către Facebook

Facebook a lansat în urmă cu 5 luni un algoritm care separă postările în care nu se investeau bani. Prin urmare, dacă nu băgai niciun ban în postările de pe pagina de facebook, atunci audiența ta era scăzută drastic, indiferent dacă aveai 100 de likeuri sau 300.000 de like-uri la pagină. Utilizatorii aveau două newsfeed-uri – Explore Feed și News Feed-ul normal. În primul dintre ele, oamenii găseau postările nepromovate, iar în cel de-al doilea, oamenii vedeau link-urile promovate și link-urile distribuite de prieteni. Aceasta schimbare a feed-urilor a fost disponibilă în 6 țări – Serbia, Slovacia, Sri Lanka, Bolivia,

Wonder Women ale României

Ne mândrim în fiecare zi cu voi – femeile, însă astăzi este o zi specială: este ziua voastră, a fiecăreia dintre voi și vrem să vă arătăm cât de mult însemnați pentru noi și pentru istorie. Tehnologia nu a fost din totdeauna, dar voi ați ajutat să devină ceea ce e. Fiecare femeie are un model profesional, însă puțini știu că de cele mai multe ori femeia în România a muncit de mult mai multe ori pentru realizările de-a lungul timpului, fiind propriul său model.   3 femei care ne-au impresionat și de care vrem să povestim astăzi:   Ana

TESTUL REALITĂȚII, EXPERIENȚA VR

 

Marile branduri o folosesc în campaniile lor publicitare, iar oamenii pasionați de călătorii revăd locurile dragi din lumea întreagă. Cei care vor să viziteze un colț ascuns devin martori ai propriului vis în timp real. Toate aceste elemente au la bază un singur adevăr: realitatea virtuală.

 

Fenomenul VR a luat amploare în ultimii ani și a devenit o metodă creativă de a atrage atenția asupra unor experiențe la care nu multe persoane au acces. Fie că vorbim de turism, de alimentație sau de fashion, stimulii vizuali care oferă oamenilor amintiri de neuitat se rezumă la acești doi termeni: „realitate” și „virtuală”.

 

Singura problemă a VR: cerințele de sistem. La sfârșitul anului trecut, Oculus dorea să rezolve această complicație. Noua tehnologie cu care compania intra pe scena utilizatorilor se numește Asynchronous Spacewarp (ASW). Tehnica generează cadre extrapolate din cele folosite în contextul unor experiențe trecute, de la aplicația de realitate virtuală. Conceptul ar funcționa pe baza unui obiectiv simplu: o experiență fluentă. Slăbiciunea semnalată de la bun început a fost intervalul de timp în care se afișau cadrele. Din fericire, sistemul decide automat dacă aplicația are nevoie de timp suplimentar pentru randare.

 

O companie mai puțin cunoscută, TPCAST, promitea de asemenea lansarea unui produs de primă serie care să le permită utilizatorilor să plece de lângă computer atunci când se bucură de experiența VR. Conform publicației Engadget, dispozitivul a fost un produs al Vive X. Gameri din toată lumea aveau promisiunea unei soluții optime pentru a face trecerea de la sistemul cu fire la soluția fără fire.

 

Toate detaliile ce țin de partea tehnologică a experienței VR țin de rezolvarea unor probleme de utilizare. Se încearcă o evoluție rapidă a sistemului, mizând pe rezultatul final al procesului: ceea ce are aplicația de oferit utilizatorilor, într-o formă cât mai atractivă și mai eficientă.

Dar ce contează cel mai mult? La final, cei care au ultimul cuvând sunt tot oamenii de acasă.

 

Conform site-ului oficial al companiei de telefonie mobil[, Vodafone România a creat o campanie care a ilustrat meseriile viitorului cu ajutorul realității virtuale.

 

În luna martie, Grolsch i-a urmat exemplul. Astfel, pe site-ul lor, cei de la brand-ul de bere au oferit mai multe informații despre lansarea în premieră în România a unei campanii prin care ambalajul de doze poate deveni schelet pentru ochelari VR. Cu ajutorul lor, consumatorii pot vedea o imagine 360 din toate unghiurile. Pe canalul de YouTube se regăsesc mai multe clipuri care îi pot încânta pe fanii „experimentaliști”.

 

Experiențele VR au cucerit lumea întreagă, nu doar România. Prin urmare, cei de la Magid au realizat un sondaj pe două grupuri de participanți, cu vârste cuprinse între 18 și 64 de ani. Aceștia au fost intervievați în preajma sărbătorilor de iarnă, iar comportamentul de cumpărare a unor produse VR a fost luat ca indicator al impactului realității virtuale în viața consumatorilor.

 

„Datele arată că nivelul de interes pentru VR este semnificativ după doar un an de activitate de marketing reală.”, declară Mike Bloxham, SVP la Magid.

 

După cum a adăugat și în interviul său publicat pe Adweek, Bloxham transmite un mesaj important: chiar și conținutul poate fi o provocare.

 

„În prezent, identificarea unui conținut original, cu care să nu te fi întâlnit până acum, este o raritate, iar cel inaccesibil devine un punct de atracție. Aceasta este o oportunitate pentru creatorii de conținut în următorii ani”, completează conducerea Magid.

 

 

 

Surse poze:

https://www.wareable.com/

www.instagram.com

 

Reply