Telekom România unește toate operațiunile sale mobile într-o singură companie

Cei de la Telekom România au anunțat faptul că de la 1 decembrie 2017 au unit toate operațiunile mobile într-o singură companie, astfel încât Telekom România Mobile Communications SA cuprinde și Sunlight România Filiala București SRL, și Germanos Telecom România SA, cât și fostul ZAPP, actual Telemobil SA. Telekom România Mobile Communications SA, parte a celei mai mari companii de telecomunicații din Europa, va avea aceeași activitate, iar această fuziune a operațiunilor nu va aduce schimbări majore sau întreruperi a serviciilor oferite clienților. Miroslav Majoros, CEO Telekom România, a declarat că “Fuziunea operaţiunilor noastre mobile este un pas important în

Daredevil

Pentru că acest an a fost anul super eroilor haideți să vedem ce super serial alegem! Dacă vă interesează să urmăriți seriale care au în vizor supereroi de tipul Spiderman, Batman, Catwoman, Wonder Woman, vă recomandăm de această dată să urmăriți Daredevil. Povestea acestui serial se bazează pe cea unui băiețel care suferă un accident în perioada copilăriei și rămâne orb. Deși urmează o perioadă cumplită în care recuperarea nu are rezultatele dorite, Matt Murdock (Charlie Cox) încearcă să se redescopere. Da, ați ghicit, Matt este Dardevil! Acesta descoperă faptul că chimicalele care i-au luat vederea i-au oferit un nou

Marco Polo și Marco Polo O Mie de Ochi

Cu siguranță ați auzit de Marco Polo, dar știați că puteți să vedeți și un serial istoric în acest sens? Pentru cei care nu mai știu exact cine era acesta, Marco Polo a fost un vânzător, explorator și scriitor venețian care a descris mai multe regate asiatice, inclusiv frumusețea Chinei. Avem un serial pe măsură? DA! Nu doar că veți putea vedea partea artistică, jocurile de putere de la casa regală, dorința de ajunge în vârf, frumusețea și veninul unei poziții de conducere dar și, de asemenea, complicata, dar mult dorita poveste de iubire între două persoane din două sfere

Au fost înregistrate zgomote ciudate în întreaga lume

Un fenomen îi bagă în dubii pe cercetători, și anume acela că niște sunete foarte puternice, asemănătoare cu cele ale unor explozii, au fost auzite în mai multe zone ale lumii. Ultimul zgomot de acest gen a fost înregistrat chiar săptămâna trecută, în SUA, mai precis în Alabama. Acesta, conform cercetătorilor, ar fi cel de-al 64-lea zgomot ciudat înregistrat în acest an. Cele mai multe zgomote bizare au fost auzite în SUA și în Marea Britanie, iar încă de la primele zgomote de acest gen s-au mobilizat mulți oameni de știință, însă până acum fără niciun rezultat în cele mai

Un asteroid dintr-un alt sistem solar a fost observat în apropierea planetei noastre

Asteroidul observat de astronomi nu este singurul obiect nedetectat de oamenii de știință, ci face parte din cele peste 10.000 de obiecte nedectate din apropierea planetei noastre. Ceea ce îl scoate în evidență pe asteroidul numit de oamenii de știință „Oumuamua” („mesager”, în traducere din limba hawaiiană) este faptul că acesta reprezintă primul asteroid din spațiul interstelar care circulă în sistemul nostru solar. Lucrul care atestă faptul că provine din alt sistem solar este reprezentat de orbita pe care acesta o urmează, care este una aproape imposibilă de atins în sistemul nostru solar. Niște analize efectuate recent scot în evidență

Samsung are o strategie destul de interesantă prin care vrea să atragă utilizatorii de iPhone-uri

Știu că în primul trimestru al acestui an cei de la Samsung ocupau locul 1 în topul vânzărilor de telefoane, iar la o distanță de 9-10% față de aceștia se afla Apple. Acum, nu știu ce să zic, cred că situația s-a cam schimbat între timp, astfel încât Samsung a recurs la o strategie interesantă și puțin cam disperată pentru a atrage utilizatorii de iPhone-uri de partea lor. Samsung a lansat de ieri programul GALAXY Experience, prin care inițial se vor oferi 10.000 de unități GALAXY S8 sau GALAXY Note8 posesorilor de iPhone-uri care vor să testeze timp de câteva

Chestii găsite random pe străzi: 5 saci cu milioane de cartele sim

Cum ar fi ca într-o dimineață, să zicem într-o zi de duminică, să îți scoți câinele la plimbare pe Calea Plevnei din București, iar după o perioadă să vezi în fața ta doi bărbați care încarcă niște saci într-o mașină, iar în momentul în care îi întrebi ce au în saci, tipii să fugă și să lase sacii în spate, iar tu ca un om curios să îți arunci ochii în saci și să descoperi cu stupoare că în ei se află milioane de cartele sim? Eu nu știu cum ar fi și sunt convins că nici voi, însă unui

Vodafone are o strategie interesantă prin care atrage și mai multă simpatie – oferă bonusuri de internet chiar și utilizatorilor din alte rețele

Posibil vă uitați rar la televizor sau chiar deloc, deci e puțin probabil să fi văzut noua reclamă Vodafone care rulează pe la tv. Se pare că Vodafone are o campanie dedicată Crăciunului destul de interesantă – s-a anunțat lansarea aplicației NetPrimesti, disponibilă pe Google Play și AppStore, cu ajutorul căreia se iau datele despre traficul de date generat de orice tip de cartelă din România, chiar dacă nu e una Vodafone. Odată la două săptămâni se actualizează traficul de date generat, iar tot atunci acest trafic de date consumat devine un bonus de internet care poate fi folosit de

Tesla Semi – primul camion electric

Pe piața camioanelor s-ar putea să apară un nou lider, și anume Tesla. Compania va lansa primul camion electric din lume, care este de-a dreptul impresionant. Elon Musk a prezentat acest camion drept un vehicul capabil să parcurgă 800 de kilometri după o singură încărcare, să transporte 36 de tone de marfă și să atingă 100 km/oră în 20 de secunde cu încărcătură maximă, respectiv 100 km/oră în doar 5 secunde fără încărcătură. Tesla Semi este dotat cu 4 motoare electrice independente, are acumulatori imenși și puternici, iar datorită tehnologiei Tesla MegaChargers, camionul poate să parcurgă 640 de kilometri după

TESTUL REALITĂȚII, EXPERIENȚA VR

 

Marile branduri o folosesc în campaniile lor publicitare, iar oamenii pasionați de călătorii revăd locurile dragi din lumea întreagă. Cei care vor să viziteze un colț ascuns devin martori ai propriului vis în timp real. Toate aceste elemente au la bază un singur adevăr: realitatea virtuală.

 

Fenomenul VR a luat amploare în ultimii ani și a devenit o metodă creativă de a atrage atenția asupra unor experiențe la care nu multe persoane au acces. Fie că vorbim de turism, de alimentație sau de fashion, stimulii vizuali care oferă oamenilor amintiri de neuitat se rezumă la acești doi termeni: „realitate” și „virtuală”.

 

Singura problemă a VR: cerințele de sistem. La sfârșitul anului trecut, Oculus dorea să rezolve această complicație. Noua tehnologie cu care compania intra pe scena utilizatorilor se numește Asynchronous Spacewarp (ASW). Tehnica generează cadre extrapolate din cele folosite în contextul unor experiențe trecute, de la aplicația de realitate virtuală. Conceptul ar funcționa pe baza unui obiectiv simplu: o experiență fluentă. Slăbiciunea semnalată de la bun început a fost intervalul de timp în care se afișau cadrele. Din fericire, sistemul decide automat dacă aplicația are nevoie de timp suplimentar pentru randare.

 

O companie mai puțin cunoscută, TPCAST, promitea de asemenea lansarea unui produs de primă serie care să le permită utilizatorilor să plece de lângă computer atunci când se bucură de experiența VR. Conform publicației Engadget, dispozitivul a fost un produs al Vive X. Gameri din toată lumea aveau promisiunea unei soluții optime pentru a face trecerea de la sistemul cu fire la soluția fără fire.

 

Toate detaliile ce țin de partea tehnologică a experienței VR țin de rezolvarea unor probleme de utilizare. Se încearcă o evoluție rapidă a sistemului, mizând pe rezultatul final al procesului: ceea ce are aplicația de oferit utilizatorilor, într-o formă cât mai atractivă și mai eficientă.

Dar ce contează cel mai mult? La final, cei care au ultimul cuvând sunt tot oamenii de acasă.

 

Conform site-ului oficial al companiei de telefonie mobil[, Vodafone România a creat o campanie care a ilustrat meseriile viitorului cu ajutorul realității virtuale.

 

În luna martie, Grolsch i-a urmat exemplul. Astfel, pe site-ul lor, cei de la brand-ul de bere au oferit mai multe informații despre lansarea în premieră în România a unei campanii prin care ambalajul de doze poate deveni schelet pentru ochelari VR. Cu ajutorul lor, consumatorii pot vedea o imagine 360 din toate unghiurile. Pe canalul de YouTube se regăsesc mai multe clipuri care îi pot încânta pe fanii „experimentaliști”.

 

Experiențele VR au cucerit lumea întreagă, nu doar România. Prin urmare, cei de la Magid au realizat un sondaj pe două grupuri de participanți, cu vârste cuprinse între 18 și 64 de ani. Aceștia au fost intervievați în preajma sărbătorilor de iarnă, iar comportamentul de cumpărare a unor produse VR a fost luat ca indicator al impactului realității virtuale în viața consumatorilor.

 

„Datele arată că nivelul de interes pentru VR este semnificativ după doar un an de activitate de marketing reală.”, declară Mike Bloxham, SVP la Magid.

 

După cum a adăugat și în interviul său publicat pe Adweek, Bloxham transmite un mesaj important: chiar și conținutul poate fi o provocare.

 

„În prezent, identificarea unui conținut original, cu care să nu te fi întâlnit până acum, este o raritate, iar cel inaccesibil devine un punct de atracție. Aceasta este o oportunitate pentru creatorii de conținut în următorii ani”, completează conducerea Magid.

 

 

 

Surse poze:

https://www.wareable.com/

www.instagram.com

 

Reply