Instagram introduce noi feature-uri

Snapchat împărtășește (în sfârșit) rezultatele cu cei mai mulți utilizatori de profil, deoarece își intensifică eforturile de a concura cu Instagram.   Compania Snap a anunțat miercuri că va oferi utilizatorilor, precum celebrităților și bine cunoscuților social media influencers, mai multe informații despre modul în care postările lor sunt văzute de către ceilalți. Datele vor include vizionările totale de la Story și timpul petrecut de către utilizatorii Snapchat în vizionarea postărilor. Snapchat va oferi și defalcări în funcție de gen și poziția geografică. Anterior, vedetele și influențatorii au putut vedea numai vizionările totale pentru un Story actual pe Snapchat, o

Descarcă Overwatch gratuit

Overwatch este un joc interesant și foarte popular, iar după cum știți și voi, lucrurile bune costă mai mult. La fel și în cazul jocului Overwatch, este un joc bun, dar care costă 35 de dolari pe G2A, iar pe alte site-uri mai mult, l-am văzut chiar și la prețul de 50$. Unii nu vor să dea suma asta pe acest joc, nu sunt convinși că Overwatch își merită banii. Pentru ei am o veste bună. Cei de la Blizzard, creatorii acestui joc, au decis să ofere acces în mod gratuit la versiunea completă a Overwatch-ului, însă doar în perioada

Facebook va introduce butonul „downvote”

Cei de la Facebook testează în prezent un nou buton, care aduce parțial cu mult doritul buton „dislike”, care în prezent este disponibil pe mai multe platforme de socializare, mai puțin pe cele deținute de către Facebook. Noul buton poartă denumirea de „downvote”, iar în prezent este deja disponibil pentru 5% dintre utilizatorii Android din Statele Unite care folosesc rețeaua de socializare. Butonul va avea scopul de a ajuta userii să marcheze comentariile nepotrivite, care apar pe pagini. Atât momentan. Nu va fi implementat în postări, poze, clipuri sau altceva, ci doar strict pentru comentariile de pe pagini. Angajații Facebook

Despre mașina lui Elon Musk lansată în spațiu

În urmă cu câteva zile, pe 7 februarie mai exact, a avut loc un moment istoric, acela prin care cea mai puternică rachetă din lume a trimis o mașină electrică spre Marte. Mașina, care i-a aparținut lui Elon Musk, a fost lansată în spațiu prin intermediul celei mai bune rachete Falcon Heavy, iar aceasta ar fi trebuit să ajungă pe orbita planetei Marte, însă care nu a mai ajuns fiindcă traiectoria i-a fost schimbată, aceasta urmând să treacă prin Centura de asteroizi dintre Marte și Jupiter. La bordul automobilului se află și un manechin pus la volanul acestuia, manechin care

Dronele au făcut un show de lumini foarte mișto în cadrul Jocurilor Olimpice de Iarnă 2018

La deschiderea Jocurilor Olimpice de Iarnă 2018, care a avut loc în orașul Pyeongchang, aflat în nord-estul Coreei de Sud, Intel a făcut un show impresionant cu dronele. Mai exact, peste 1200 de drone au fost lansate simultan pe cer, formând pe rând un snowboarder, un porumbel, iar în cele din urmă cercurile olimpice. A fost un spectacol deosebit, se vede și în imaginile de mai jos cât de impresionantă a fost această mutare, care totodată a bătut recordul Intel pentru cele mai multe drone lansate simultan. Compania a stat luni de zile pentru a pune la punct acest show

Care a fost profitul Samsung Electronics pe ultimul trimestru din 2017

Cei de la Samsung Electronics au anunțat detaliile financiare pentru ultimul trimestru al anului 2017, iar acestea se pare că au fost peste nivelul așteptărilor. Conform acestora, în ultimul trimestru din 2017 a fost înregistrată o cifră de afaceri de 61.54 miliarde de dolari, iar profitul a fost de 14.13 miliarde de dolari. S-a ajuns la acest profit în cel de-al 4-lea trimestru al anului trecut și datorită în mare parte a diviziei de componente, iar diviziile Consumer Electronics (realizarea de televizoare și electrocasnice) și Display Panel (realizarea display-urilor OLED și LCD) au avut creșteri substanțiale, asta în timp ce

Un manuscris vechi a fost descifrat de un calculator

Manuscrisul Voynich a fost găsit într-o mânăstire din Italia în anul 1912, este vechi de 600 de ani, are 240 de pagini, iar până în prezent nimeni nu a reușit să-l descifreze/traducă. În manuscris se regăsește text, cât și ilustrații cu nuduri, stele, plante exotice, ba chiar se regăsește și un desen cu un diavol. La descifrarea lui au luat parte o mulțime de criptologi, printre care și echipa de oameni care a descifrat un cod popular al naziștilor, codul Enigma. Din păcate, niciun om n-a reușit să-l descifreze, însă un calculator și niște algoritmi de inteligență artificială au pus

Samsung noul partener al jocurilor olimpice

Pentru că ne apropiem cu pași repezi de jocurile de iarnă, foarte multe companii au ales să se alăture concurenților și să le premieze participarea. Cu toții știm că în această perioadă foarte multe companii se vor alătura, în calitate de parteneri, jocurilor olimpice de la PyongChang. Chiar dacă sportivii olimpici nu pleacă cu o medalie, vor primi un nou telefon, mai exact un smartphone de la Samsung. Miercuri, gigantul tehnic a anunțat o ediție specială a smartphone-ului Galaxy Note 8 pentru toți sportivii care concurează la Jocurile Olimpice de iarnă de la PyeongChang 2018. Samsung a declarat că va

Oimiakon, localitatea de gheață

Oimiakon este un sat cu câteva sute de locuitori din Rusia. A intrat în cartea recordurilor în urmă cu 85 de ani drept zona locuită cu cea mai mică temperatură, care în 1933 a fost de -67,7 grade Celsius. Bine, sunt zone pe planeta asta cu temperaturi mult mai scăzute, însă Oimiakon este o zonă locuită, în timp ce restul nu sunt. În sat este atât de frig încât oamenilor le îngheață genele în câteva secunde de stat afară, cerneala din stilourile elevilor îngheață, bateriile de orice tip se descarcă într-un timp foarte scurt, iar oamenii care poartă ochelari aleg

Utilizatorii Snapchat ajung clienți ai marilor brand-uri

De un an de zile Snapchat încearcă să-i prindă din urmă pe cei doi giganți ai mediului online: Facebook și Google. Cele două platforme au un număr record de reclame plătite ale marilor brand-uri, iar finanțele sunt în creștere de când consumatorii răspund strategiilor de promovare media. Întrebarea este dacă noua aplicație de pe piață reușește să facă același lucru.

Pentru a veni în întâmpinarea utilizatorilor consumatori, Snapchat lansează o nouă funcție interactivă între piață și cumpărători. Conform publicației AdWeek, producătorii vor putea ști de acum dacă utilizatorii platformei social media – care intră în contact cu reclamele brand-urilor – ajung în magazinele lor.

 

Noul serviciu numit Snap to Store face trimitere la numărul exact de oameni care devin consumatori ai brand-ului după ce au văzut reclama în cadrul platformei. În interval de o săptămână se face trecerea de la utilizator la client, iar marile companii pot verifica eficiența mesajelor publicitare. Printre cele care au verificat deja succesul acestei funcții se numără Wendy’s, 7-Eleven și Paramount Pictures.

 

Wendy`s a folosit filtrele aplicației pentru a sponsoriza un nou sandwich, jalapeño chicken. Conform datelor Snap to Store, peste 42 000 de oameni au vizitat apoi restaurantele de profil în intervalul de o săptămână de la vizionarea reclamelor.

 

„Prezența clienților în restaurantele noastre este cea mai bună metodă de măsurare a succesului vânzărilor noastre, într-un interval foarte scurt – ne dorim mai multe reclame de acest gen în domeniu”, a declarat Brandon Rhoten, directorul de marketing digital, din cadrul companiei Wendy`s.

 

Snapchat s-a mobilizat în urma succesului înregistrat. De acum, adaugă programului său un centru de comandă care le va permite oamenilor de publicitate să compare comportamentele celor are au văzut reclamele lor, cu cele ale celor care nu le-au văzut. Centrul de comandă oferă informații legate de numărul de vizitatori în creștere, precum și datele lor demografice: vârstă, gen și regiune.

 

 

 

În termeni de confidențialitate și protecție a datelor utilizatorilor săi, Snap afirmă că utilizează locația doar în momentul în care este activată funcția. Sunt recoltate datele a 1000 de useri Snapchat și sunt împărțiți pe categorii generale, în funcție de criteriul preferințelor în materie de brand-uri și cateorii de produse. Dacă unii sunt interesați de restaurante, ceilalți se vor orienta către reclamele sălile de gimnastică.

 

Surse poze:

http://blog.economie-numerique.net/

http://www.tubefilter.com/

http://www.edgytal.com/

Reply