Odata cu schimbarea sefului cel mare, Google spera sa devina, in cele din urma, si o platforma de socializare care sa contracareze (daca se mai poate) efectul Facebook.
Daca ne gandim fie si numai la publicitatea online, Google risca sa scada dramatic, cel care musca cel mai mult din cota sa de piata fiind, ati ghicit, Facebook.
Noul sef al Google, Larry Page, are o misiune uriasa. Aceea de a invata Google sa socializeze. Pentru ca giganticul motor de cautare, din momentul in care s-a pipait si a simtit ca e gigant, s-a culcat pe o ureche. Si asa cum se petrece in jungla, pana se trezeste elefantul, gazelele sunt deja departe, band linistite apa pura de izvor.
Stim ca ati recunoscut usor personajele. Asa ca stiti cum Facebook savureaza fiecare milion de noi membrii ce li se adauga intr-un timp foarte scurt. Asta nu e un lucru prea bun pentru Google, care cauta cu disperare sa socializeze si el, insa nu prea stie cum.
Google nu are trasata clar o strategie de social media. Stim cu totii ca Google Buzz a fost un esec. Si din fericire pentru Google, si el stie asta. Larry Page e constient ca daca nu face ceva in directia social media, schimbarile ce incep sa se vada pe internet ar situa giganticul (deocamdata) motor de cautare in sfera marilor jucatori online, dar nu in centrul ei.
Google e insa optimist. Imediat ce a fost numit CEO, Page a declarat: “Daca ne gandim la ceea ce ar putea fi socializarea in mediul online peste 5 ani, ne dam seama ca acum suntem intr-o faza foarte timpurie… Iar noi suntem incantati de posibilitatile ce ne apar.”
Ramane de vazut daca acestea sunt doar intentii sau Google va fi in curand si o platforma de socializare. Pentru ca altfel, peste 5 ani lumea isi va aduce aminte de Mr. Page doar ca fiind cel care a fondat un motor de cautare…
a inebunit lumea cu retelele astea de socializare…..toata lumea duce lipsa de conversatie