Aportul creativității la succesul vânzărilor

O campanie publicitară poate avea mai multe obiective, dar profitul este un indicator real al succesului. Pentru a vinde, advertising-ul digital s-a adaptat la cerințele publicului și a mizat pe o abordare mai creativă decât cea întâlnită în advertising-ul tradițional. Din ce în ce mai mulți oameni petrec ore întregi online și pierd noțiunea timpului. În acest context, afaceriștii au investit în strategii eficiente, pentru a facilita procesul de achiziție. Astfel, se explică apariția unor inițiative creative, care s-au concretizat prin apelul la inteligență artificială și realitate augmentată. Creativitatea are un rol fundamental în advertising-ul din mediul online, dar modalitatea

INTRODUCEREA RECLAMELOR PE FACEBOOK MESSENGER

Facebook își menține poziția de lider în industria tehnologiei și investește din ce în ce mai mult în advertising. Introducerea reclamelor pe platforma social media a fost primul pas în această direcție. În continuare, utilizatorii vor putea avea acces în timp real la oferta de piață a marilor branduri. Platforma are peste 1,2 miliarde de utilizatori activi, care interacționează zilnic cu prietenii lor virtuali. În același timp, ei ajung să acceseze site-urile și reclamele companiilor care răspund la nevoile lor cu produse variate. De acum, reclamele vor fi introduse și în cadrul aplicației Facebook Messenger. Această idee a fost implementată

Hei, NASA, îți vrei lucrurile înapoi?

Un vânzător de vechituri a fost chemat să curețe pivnița unei locuințe, însă ce a descoperit la fața locului l-a lăsat fără cuvinte. Vânzătorul de vechituri a fost chemat de rudele unui fost inginer NASA cu scopul de a curăța pivnița locuinței, iar aceștia i-au zis că dacă dorește să ia ceva de acolo, poate să ia fără niciun fel de problemă. Bărbatul a rămas șocat când a intrat în pivniță și a descoperit 2 computere imense a celor de la NASA, iar pe lângă asta a găsit și sute de benzi magnetice care conțineau diverse înregistrări audio. Rudele fostului

Selfie-ul care a provocat o pagubă de 200.000 de dolari

De la un timp încoace toată lumea se întrece în a face selfie-uri cât mai interesante cu scopul de a strânge cât mai multe like-uri pe rețelele de socializare. Unii au murit în încercarea de a face selfie-uri cât mai spectaculoase, iar alții au adus pagube financiare, ca de exemplu o fată care a vizitat galeria de artă 14th Factory din Los Angeles. Vizitatoarea, în încercarea de a face un selfie cât mai reușit, s-a pus într-o poziție în care nu avea echilibru, astfel încât s-a lovit cu spatele de un piedestal care a creat acțiunea de domino cu celalalte

Inteligența artificială în noul Audi A8

Noul Audi A8, dezvăluit oficial la Barcelona, reprezintă cea mai tehnologizată mașină a producătorului din Ingolstadt. Compania germană susține că noul A8 este prima mașină de serie, care beneficiază de un sistem de șofat semi-autonom de nivel 3. Aceasta înseamnă că, în anumite condiții, mașina se poate conduce complet singură. Sistemul de șofat semi-autonom, numit AI Traffic Jam Assist, funcționează până la viteze de 60 kilometri pe oră, pe drumurile de mare viteză și autostrăzile ce dispun de sensuri separate de bariere solide. Sistemul este activat utilizând butonul AI de pe consola centrală. Cu ajutorul acestei tehnologii, mașina poate porni

Sunt testate reclamele în Facebook Messenger

Compania a testat de la începutul anului aplicația Facebook Messenger cu diverse reclame, însă pe un segment restrâns de utilizatori. Mai exact, pe utilizatorii din Australia și Thailanda. Treaba nu rămâne neschimbată, astfel încât de azi înainte vor fi testate reclamele pe aplicația de socializare la nivel global, deci să fiți convinși că o să vă apară vreo reclamă când vă așteptați mai puțin. Cei de la Facebook au mai declarat că au în plan ca până la sfârșitul anului să le afișeze reclame tuturor userilor. Dacă vrei să nu îți apară reclame, păcat, acestea nu vor putea fi dezactivate

Cine este Elon Musk și ce a realizat în domeniul tech?

Elon Musk a fost un antreprenor de succes cu mult înainte ca prima mașină Tesla să iasă de pe linia de producție și să fie pusă la vânzare sau prima rachetă SpaceX să fie lansată pe orbită.   În 1999, Elon Musk a fondat a doua sa companie, X.com, firmă ce oferea servicii financiare online. În anul 2000 a fuzionat cu Confinity, companie care opera un serviciu de transfer de bani puțin cunoscut la acea vreme, numit PayPal. Notabil este faptul că fondatorii Confinity sunt Peter Thiel și Max Levchin, amândoi antreprenori foarte cunoscuți în prezent. Thiel a devenit miliardar,

Ce seriale vedem vara asta? Trei recomandări sigure

Ai ceva timp la dispoziție și îți dorești să vezi niște seriale bune? Cu siguranță vei găsi un serial ce îți va fura atenția în doar câteva secunde. Să vedem care sunt cele mai premiate și apreciate seriale! Dacă ești genul de persoană care preferă un serial cu umor, piperat cu inteligență și sarcasm, atunci este un „must” Big Bang Theory. Este un serial ce a promis, încă de la bun început, o poveste normală încadrată în cele mai atipice situații și reacții. Anul apariției este 2007 (și încă mai sunt alte sezoane pe fir), având în prim-plan cei mai

MODALITĂȚI DE PLATĂ PENTRU CLIENȚII MARILOR BRANDURI

  Astăzi, 40% din populația planetei are acces la Internet. Orice antreprenor știe că un brand care capătă recunoaștere globală prin intermediul canalelor online de comunicare trebuie să ofere și o soluție simplă și rapidă pentru a avea acces la vânzări în timp real. Astfel, ajungem la o problemă esențială: modalitatea de plată a produselor. Potențialii clienți care intră pe paginile de media ale brandurilor pot deveni clienți, dar au nevoie de resurse nelimitate în cadrul călătoriei pe care o parcurg de la o poziție la cealaltă. O campanie de succes va include cercetare, grupul țintă, localizarea conținutului și experiența

Viviane Reding ofera solutii de evitare a crizelor financiare

ITCMedia va ajuta sa obtineti detalii despre programele IT de simulare ce pot prevedea o criza financiara

eurace3 ani de cercetare si 2.5 milioane de euro din bugetul Comisiei pentru cercetare tehnologica. De atat au avut nevoie specialisti din economie si IT din Franta, Germania, Turcia, Regatul Unit pentru a pune la punct o tehnologie menita sa previna crizele financiare locale sau globale.
Programul informatic, usor de folosit chiar si de cei care nu detin cunostinte de programare, realizeaza o simulare a comportamentului tuturor segmentelor ce formeaza activitatea economica analizata, concentrandu-se asupra relatiei dintre populatii mari de actori economici: gospodarii si companii, banci si imprumutati, patroni si potentiali angajati etc.

Astfel, economistii pot gasi prin intermediul acestei aplicatii raspunsuri la unele intrebari legate de evolutia economica, cum ar fi:  cum se vor adapta politicile economice in 2020 cand un sfert din populatia UE va avea mai mult de 65 de ani? Se va putea estima mai  precis reactia bancilor in caz de criza a creditelor  si care va fi impactul asupra economiei in general? Cum va functiona economia cand resursele naturale in continua scadere nu vor mai putea satisface nevoile noastre de energie?
Proiectul de cercetare a avut drept rezultat crearea unei platforme, denumita EURACE, pentru un program de simulare economica, care functioneaza cu ajutorul tehnologiei de simulare FLAME (Flexible Large-scale Agent Modelling Environment). Este important de retinut faptul ca bugetul Comisiei pentru cercetarea cu grad mare de risc este in prezent de 100 milioane de euro si va creste in 4 ani cu 70%.

Referindu-se la realizarea acestei aplicatii informatice, comisarul Viviane Reding a declarat: „Rezultatele acestui proiect de cercetare vor veni in completarea statisticilor si ipotezelor economice traditionale referitoare la reactia actorilor economici, permitand mai buna testare a efectelor unei politici asupra oamenilor in momentul in care aceasta este inca in faza de elaborare. Ma astept ca cercetatorii guvernamentali si institutele nationale de cercetare sa reactioneze rapid pentru a pune acest instrument la dispozitia factorilor de decizie cat mai curand posibil.”

ITCMedia   va pune la dispozitie datele de contact ale specialistilor care au facut parte din acest proiect, pentru a putea obtine detalii suplimentare referitoare la aplicatia de simulare:

Economisti:

  • Herbert Dawid (University of Bielefeld – Germania) – e-mail: hdawid@wiwi.uni-bielefeld.de, tel: +49 521 106484
  • Silvano Cincotti (University of Genoa – Italia) – e-mail: silvano.cincotti@unige.it, tel: +39 010 353 2080

Specialisti IT:

  • Mike Holcombe (University of Sheffield – Marea Britanie) – e-mail: m.holcombe@dcs.shef.ac.uk; tel: +44 1142221802

One Response

  1. Criza Economica Răspunde

Reply