Aportul creativității la succesul vânzărilor

O campanie publicitară poate avea mai multe obiective, dar profitul este un indicator real al succesului. Pentru a vinde, advertising-ul digital s-a adaptat la cerințele publicului și a mizat pe o abordare mai creativă decât cea întâlnită în advertising-ul tradițional. Din ce în ce mai mulți oameni petrec ore întregi online și pierd noțiunea timpului. În acest context, afaceriștii au investit în strategii eficiente, pentru a facilita procesul de achiziție. Astfel, se explică apariția unor inițiative creative, care s-au concretizat prin apelul la inteligență artificială și realitate augmentată. Creativitatea are un rol fundamental în advertising-ul din mediul online, dar modalitatea

INTRODUCEREA RECLAMELOR PE FACEBOOK MESSENGER

Facebook își menține poziția de lider în industria tehnologiei și investește din ce în ce mai mult în advertising. Introducerea reclamelor pe platforma social media a fost primul pas în această direcție. În continuare, utilizatorii vor putea avea acces în timp real la oferta de piață a marilor branduri. Platforma are peste 1,2 miliarde de utilizatori activi, care interacționează zilnic cu prietenii lor virtuali. În același timp, ei ajung să acceseze site-urile și reclamele companiilor care răspund la nevoile lor cu produse variate. De acum, reclamele vor fi introduse și în cadrul aplicației Facebook Messenger. Această idee a fost implementată

Hei, NASA, îți vrei lucrurile înapoi?

Un vânzător de vechituri a fost chemat să curețe pivnița unei locuințe, însă ce a descoperit la fața locului l-a lăsat fără cuvinte. Vânzătorul de vechituri a fost chemat de rudele unui fost inginer NASA cu scopul de a curăța pivnița locuinței, iar aceștia i-au zis că dacă dorește să ia ceva de acolo, poate să ia fără niciun fel de problemă. Bărbatul a rămas șocat când a intrat în pivniță și a descoperit 2 computere imense a celor de la NASA, iar pe lângă asta a găsit și sute de benzi magnetice care conțineau diverse înregistrări audio. Rudele fostului

Selfie-ul care a provocat o pagubă de 200.000 de dolari

De la un timp încoace toată lumea se întrece în a face selfie-uri cât mai interesante cu scopul de a strânge cât mai multe like-uri pe rețelele de socializare. Unii au murit în încercarea de a face selfie-uri cât mai spectaculoase, iar alții au adus pagube financiare, ca de exemplu o fată care a vizitat galeria de artă 14th Factory din Los Angeles. Vizitatoarea, în încercarea de a face un selfie cât mai reușit, s-a pus într-o poziție în care nu avea echilibru, astfel încât s-a lovit cu spatele de un piedestal care a creat acțiunea de domino cu celalalte

Inteligența artificială în noul Audi A8

Noul Audi A8, dezvăluit oficial la Barcelona, reprezintă cea mai tehnologizată mașină a producătorului din Ingolstadt. Compania germană susține că noul A8 este prima mașină de serie, care beneficiază de un sistem de șofat semi-autonom de nivel 3. Aceasta înseamnă că, în anumite condiții, mașina se poate conduce complet singură. Sistemul de șofat semi-autonom, numit AI Traffic Jam Assist, funcționează până la viteze de 60 kilometri pe oră, pe drumurile de mare viteză și autostrăzile ce dispun de sensuri separate de bariere solide. Sistemul este activat utilizând butonul AI de pe consola centrală. Cu ajutorul acestei tehnologii, mașina poate porni

Sunt testate reclamele în Facebook Messenger

Compania a testat de la începutul anului aplicația Facebook Messenger cu diverse reclame, însă pe un segment restrâns de utilizatori. Mai exact, pe utilizatorii din Australia și Thailanda. Treaba nu rămâne neschimbată, astfel încât de azi înainte vor fi testate reclamele pe aplicația de socializare la nivel global, deci să fiți convinși că o să vă apară vreo reclamă când vă așteptați mai puțin. Cei de la Facebook au mai declarat că au în plan ca până la sfârșitul anului să le afișeze reclame tuturor userilor. Dacă vrei să nu îți apară reclame, păcat, acestea nu vor putea fi dezactivate

Cine este Elon Musk și ce a realizat în domeniul tech?

Elon Musk a fost un antreprenor de succes cu mult înainte ca prima mașină Tesla să iasă de pe linia de producție și să fie pusă la vânzare sau prima rachetă SpaceX să fie lansată pe orbită.   În 1999, Elon Musk a fondat a doua sa companie, X.com, firmă ce oferea servicii financiare online. În anul 2000 a fuzionat cu Confinity, companie care opera un serviciu de transfer de bani puțin cunoscut la acea vreme, numit PayPal. Notabil este faptul că fondatorii Confinity sunt Peter Thiel și Max Levchin, amândoi antreprenori foarte cunoscuți în prezent. Thiel a devenit miliardar,

Ce seriale vedem vara asta? Trei recomandări sigure

Ai ceva timp la dispoziție și îți dorești să vezi niște seriale bune? Cu siguranță vei găsi un serial ce îți va fura atenția în doar câteva secunde. Să vedem care sunt cele mai premiate și apreciate seriale! Dacă ești genul de persoană care preferă un serial cu umor, piperat cu inteligență și sarcasm, atunci este un „must” Big Bang Theory. Este un serial ce a promis, încă de la bun început, o poveste normală încadrată în cele mai atipice situații și reacții. Anul apariției este 2007 (și încă mai sunt alte sezoane pe fir), având în prim-plan cei mai

MODALITĂȚI DE PLATĂ PENTRU CLIENȚII MARILOR BRANDURI

  Astăzi, 40% din populația planetei are acces la Internet. Orice antreprenor știe că un brand care capătă recunoaștere globală prin intermediul canalelor online de comunicare trebuie să ofere și o soluție simplă și rapidă pentru a avea acces la vânzări în timp real. Astfel, ajungem la o problemă esențială: modalitatea de plată a produselor. Potențialii clienți care intră pe paginile de media ale brandurilor pot deveni clienți, dar au nevoie de resurse nelimitate în cadrul călătoriei pe care o parcurg de la o poziție la cealaltă. O campanie de succes va include cercetare, grupul țintă, localizarea conținutului și experiența

Vlad Petri: protestele din 2013 reprezinta un posibil inceput de film, cu finalul peste cativa ani

vlad_petri_proteste

Vlad Petri este regizorul filmului ”Bucuresti, unde esti?”, cea mai asteptata productie cinematografica romaneasca din ultima perioada. Filmul reda intr-un mod puternic dar echilbrat si nepartinic evenimentele violente care au avut loc in Piata Universitatii din Bucuresti in iarna anului 2012.  Vlad Petri este prezent in strada de fiecare data cand situatie o cere, fiind aproape nelipsit si la protestele din toamna lui 2013 de unde a strans pana acum peste 80 de ore de material filmat!

ITCmedia a stat de vorba cu Vlad Petri despre succesul filmului ”Bucuresti, unde esti?” proiectat in cadrul festivalului ”One World Romania” dar si despre ”toamna romaneasca” si realizarea unui posibil film despre protestele ample de atunci.

ITCmedia: am dori cateva impresii despre cum a fost la lansare, cum a fost primit filmul de catre public.

Vlad Petri: A fost foarte multa lume, o parte din public nu a reuşit sa intre intr-o sala care oricum s-a umplut peste capactiate. Sala a fost „vie”, spectatorii au reactionat puternic, implicat, au participat si o parte din oamenii care apar in film.bucuresti_unde_esti_proiectie

ITCmedia: protestele din toamna lui 2013 au fost considerate cele mai ample de dupa fenomenul Piata Universitatii din 1990; dintr-un anumit punct de vedere, ele sunt considerate continuarea fireasca a protestelor din ianuarie 2012, chiar daca scanteia care a declansat fiecare miscare este diferita (Demiterea lui Raed Arafat in 2012 si exploatarea de la Rosia Montana in 2013).

Vlad Petri: Cred ca 2012 a fost prima scanteie, pe ea s-au construit miscarile sociale din 2013. Eu am realizat filmul din dorinta de a arata o parte a societatii romanesti si felul in care ea se manifesta in strada. Am dorit sa fie o radiografie vie a unor miscari care au trezit atat entuziasm, cat si dezamagire. Cred ca filmul poate problematiza felul in care gandim politica in strada, sa ne faca sa ne punem intrebari despre noi si nazuintele noastre politice.

ITCmedia: Ai in vedere realizarea unui film si despre protestele din 2013?

Vlad Petri: Nu stiu inca. Voi continua sa documentez ce se intampla in strada. Am strans pana acum aproape 80 de ore de material brut, insa in ceea ce priveste miscarile din 2013 am senzatia doar a unui posibil inceput de film. Cred ca finalul e mai departe, poate peste cativa ani.

ITCmedia: Cum crezi ca vor evolua lucrurile in 2014 din acest punct de vedere?

Vlad Petri: Fiind an electoral, barfele strazii spun ca nu se va intampla mare lucru din punct de vedere al protestelor. Nu sunt analist politic sau clarvazator. Ramane de vazut. Camera e pe stand-by!

Multumim Vlad Petri si mult succes!

foto: vice.com/ro, facebook.com/bucuresti.themovie

Reply