Sistemele AI, o formă și o identitate

  Sistemele care funcționează pe baza inteligenței artificiale ajung să facă parte din existența umană ca un adaos necesar. Astăzi, poate conduce o mașină sau poate să diagnosticheze cancerul. Nici advertisingul nu stă departe de această tehnologie. Un sistem AI a ajuns să înlocuiască un foarte bun copywriter sau un marketer eficient.   Sistemele AI au ajuns să îndeplinească atribuții specific umane, așadar marile companii investesc în domeniu și ajung să „umanizeze” procesul. Entitățile programate au nume și sunt „înzestrate” cu calități similare cu ale unei persoane normale, din carne și oase.   Conform publicației Adweek, Amazon are personajul Alexa

Inteligența artificială, în slujba copiilor

Inteligența artificială a devenit subiectul momentului. Digital sau social, orice aspect este acum văzut prin raportare la A.I. Conceptul care aparținea cândva poveștilor S.F. a câștigat tot mai mult teren în cercetare și se poate ajunge la o învățare profundă a modului în care o mașină poate gândi asemănător oamenilor. Progresele sunt vizibile și rezultatele pe măsură. Agenția de creație We Believers a făcut un pas înainte și a dat naștere Ai Buddy. Acesta este un sistem inteligent artificial, creat pentru a oferi un sprijin emotional copiilor cu astfel de nevoi. Tehnologia afișează un format comfortabil pentru cei mici. Interfața

A fi sau a nu fi advertiser?

Tineri care visează să facă parte dintr-o echipă de creație sau de strategie a marilor agenții de publicitate din România sau din alte țări trebuie să țină cont de mai multe aspecte legate de primul interviu. A fi sau a nu fi advertiser? Cum ajungi să îți îndeplinești visul? Ți-ai trimis CV-ul la mai multe agenții de publicitate de care ești interesat. Ai reușit să treci de prima etapă de selecție și să te califici pentru interviu. În continuare, trebuie să fii pregătit să faci tot ce este posibil pentru a convinge comisia că ești omul de care au nevoie

Facebook a fost amendata cu 110 milioane de euro de catre Comisia Europeana

Facebook a fost amendată joi 18 mai de către Comisia Europeana cu suma record de 110 milioane de euro din cauza netransmiterii către Comisie a tuturor informațiilor legate de achiziția WhatsApp. Comisia Europeană, care a numit amenda ca fiind ”proporțională și descurajantă”, a motivat această sancțiune prin prisma faptului că Facebook a mințit Comisia atuni când a declarat, în anul 2014, că platforma sa nu poate să unifice datele personale ale unui utilizator de Facebok cu datele pe care acesta le are pe WhatsApp, constatând că, după doi ani, Facebook chiar a lansat un serviciu care a făcut exact acest

Televiziunea, varianta 3.0

Cum evoluează numărul consumatorilor care preferă televiziunea tradițională? De ceva timp, YouTube a preluat rolul de intermediar și facilitează accesul la conținutul de televiziune în mediul online. Nu se mai pune problema de limite în ceea ce privește statistici și date legate de numărul celor care urmăresc astfel de programe, deoarece platforma face un pas înaintea mijloacelor offline. Oamenii de Marketing au apreciat mereu avantajele oferite de calitatea conținutului regăsit în televiziunea tradițională, dar există limite care atenuează efectul cumulat. În comparație cu mediul digital, precizia datelor legate de publicul țintă nu este exactă.  Varianta televiziunii 2.0 s-a extins la

Înainte și după ANCOM

În ultimele luni industria telecom a trecut prin mari emoții, începând cu anunțarea plecării președintelui ANCOM, Cătălin Marinescu în data de 24 martie, și culminând cu OUG 33 din 27 aprilie 2017,  prin care a fost modificată procedura de alegere a noii conduceri, fiind eliminate prerogativele președintelui României în acest sens. Prin această modificare, numirea președintelui ANCOM se face prin votul camerelor reunite ale Parlamentului, fiind necesară aprobarea de către majoritatea deputaților și senatorilor prezenți, nu majoritatea absolută. Implicarea instituției prezidențiale, a Guvernului și a Parlamentului în procesul de numire și de control al ANCOM a reprezentat soluția găsită în

Snapchat: revoluția generației Z

Nu te mai surprinde să auzi că cea mai mare rețea de socializare din lume, Facebook, este furnizorul a 8 miliarde de clipuri video zilnic. Chiar și părinții tăi sunt familiarizați cu activitatea lor de pe platformă. Te trezești cu „like” sau „poke” de la mamă, iar tatăl îți comentează la postări. Ce ar putea să fie mai rău de atât? Snapchat vine din urmă și te cucerește. Totul se petrece mult mai rapid, iar tinerii de vârsta ta îți vor spune că se simt mai bine, deoarece aplicația le oferă mai multă libertate decât Facebook-ul sau alte aplicații. Informațiile

Facebook continuă lupta împotriva conținutului violent

Gigantul Facebook a început lupta împotriva conținutului care poate perturba utilizatorii. Printre materialele cu potențial afectogen, regăsim situații în care se vorbește despre violență sau reacții negative asupra copiilor și a altor persoane. În prezent, există o echipă care verifică conținutul de pe platforma de socializare, responsabilă cu prevenția și controlul unor cazuri extreme. În ultimele săptămâni, o serie de materiale video au surprins mai multe situații șocante pentru toată lumea. Conform publicației Adweek, utilizatorii Facebook au fost martori la asasinarea unui om din Cleveland și a unei fetițe de 11 ani din Thailanda. De asemenea, un adolescent care încărca

Agenda rock: concerte și festivaluri din 2017

Rock: muzică, revoltă și filosofie. Toți iubitorii acestui gen se reunesc an de an la concerte ale celor mai mari trupe de pe scena internațională sau din mediul underground. Fie că vorbim de alternative sau progressive, de groove sau folk metal, atât tinerii, cât și „veteranii” comunității rock, călătoresc prin țară și participă la cele mai importante evenimente ale anului. Pe acorduri de chitară, „revoluția” genului continuă chiar și astăzi. Rockerii încep primăvara în forță. Acest sfârșit de săptămână aduce o nouă ediție a festivalului SoundArt. Trupe din zona stoner și progressive vor da startul pe 4 mai, în club

Vlad Petri: protestele din 2013 reprezinta un posibil inceput de film, cu finalul peste cativa ani

vlad_petri_proteste

Vlad Petri este regizorul filmului ”Bucuresti, unde esti?”, cea mai asteptata productie cinematografica romaneasca din ultima perioada. Filmul reda intr-un mod puternic dar echilbrat si nepartinic evenimentele violente care au avut loc in Piata Universitatii din Bucuresti in iarna anului 2012.  Vlad Petri este prezent in strada de fiecare data cand situatie o cere, fiind aproape nelipsit si la protestele din toamna lui 2013 de unde a strans pana acum peste 80 de ore de material filmat!

ITCmedia a stat de vorba cu Vlad Petri despre succesul filmului ”Bucuresti, unde esti?” proiectat in cadrul festivalului ”One World Romania” dar si despre ”toamna romaneasca” si realizarea unui posibil film despre protestele ample de atunci.

ITCmedia: am dori cateva impresii despre cum a fost la lansare, cum a fost primit filmul de catre public.

Vlad Petri: A fost foarte multa lume, o parte din public nu a reuşit sa intre intr-o sala care oricum s-a umplut peste capactiate. Sala a fost „vie”, spectatorii au reactionat puternic, implicat, au participat si o parte din oamenii care apar in film.bucuresti_unde_esti_proiectie

ITCmedia: protestele din toamna lui 2013 au fost considerate cele mai ample de dupa fenomenul Piata Universitatii din 1990; dintr-un anumit punct de vedere, ele sunt considerate continuarea fireasca a protestelor din ianuarie 2012, chiar daca scanteia care a declansat fiecare miscare este diferita (Demiterea lui Raed Arafat in 2012 si exploatarea de la Rosia Montana in 2013).

Vlad Petri: Cred ca 2012 a fost prima scanteie, pe ea s-au construit miscarile sociale din 2013. Eu am realizat filmul din dorinta de a arata o parte a societatii romanesti si felul in care ea se manifesta in strada. Am dorit sa fie o radiografie vie a unor miscari care au trezit atat entuziasm, cat si dezamagire. Cred ca filmul poate problematiza felul in care gandim politica in strada, sa ne faca sa ne punem intrebari despre noi si nazuintele noastre politice.

ITCmedia: Ai in vedere realizarea unui film si despre protestele din 2013?

Vlad Petri: Nu stiu inca. Voi continua sa documentez ce se intampla in strada. Am strans pana acum aproape 80 de ore de material brut, insa in ceea ce priveste miscarile din 2013 am senzatia doar a unui posibil inceput de film. Cred ca finalul e mai departe, poate peste cativa ani.

ITCmedia: Cum crezi ca vor evolua lucrurile in 2014 din acest punct de vedere?

Vlad Petri: Fiind an electoral, barfele strazii spun ca nu se va intampla mare lucru din punct de vedere al protestelor. Nu sunt analist politic sau clarvazator. Ramane de vazut. Camera e pe stand-by!

Multumim Vlad Petri si mult succes!

foto: vice.com/ro, facebook.com/bucuresti.themovie

Reply