Astazi nu se mai poate vorbi de comunicare si PR fara web sau componentele digitale de socializare. Specialisti in marketing, PR, web si bloggeri consacrati (cum ar fi Zoso) “dau din casa” aspecte importante despre reusita comunicarii in era digitalizarii.
Zilele acestea are loc la Bucuresti o conferinta care dezbate probleme ale comunicarii digitale in era socializarii pe web si PR 2.0. Discutiile vor fi axate pe modalitati de creare a continutului valoros si strategii de management in domeniu.
De asemenea, vor fi abordate cu prioritate teme precum metode de cercetare, analize web pentru PR, monitorizarea rezultatelor, arta narativa digitala.
Sectiuni si speakeri
Evenimentul va urma cursul a trei sesiuni destinate in primul rand modului in care relatiile dintre cei implicati in domeniu (clienti, agentii, bloggeri, antreprenori online, media) s-a schimbat datorita noilor metode de comunicare; a doua sesiune are drept scop dezbaterea efectelor comunicarii digitale in domeniul relatiilor publice iar cea de-a treia sesiune numita “Kit-ul specialistului PR 2.0” se va referi la “uneltele” si procedeele prin care cei care se ocupa de comunicarea online pot activa in aceasta lume a social media.
Printre cei care vor lua cuvantul la conferinte se numara: Daniel Pana – Director Marketing la BCR, Vali Petcu zis Zoso, Crenguta Rosu – managing Partner la DC Communications, Bobby Voicu – Director Intact Interactive, Cristian Mezei – Managing Partner la Advanced Ideas si multi altii.
Pentru detalii acceseaza Agenda Digitala.
ce are-aface zoso in treaba asta nu inteleg. marele blogger!!!