YouTube intentioneaza sa lanseze inca 20 de noi canale speciale. In aceasta directie, Google, care detine site-ul YouTube a anuntat ca va investi 100 de milioane de dolari in creearea de productii care vor fi derulate pe aceste noi canale.
Pana la lansare propriei televiziuni, Google va difuza prin intermediul YouTube propriile sale productii video, realizate cu bugete low-cost dar care se vor potrivi foarte bine mediului online. Pentru aceasta, gigantul internetului a contactat diverse agentii de la Hollywood.
Conform publicatiei Wall Street Journal, Google se asteapta ca timpul petrecut pe YouTube de un vizitator sa depaseasca 15 m inute cat este in prezent. Scopul sau este insa bineinteles de a castiga mai multi bani, sperand ca prin productiile sale video sa poata “ciuguli” un pic din cei 70 de miliarde de dolari cat reprezinta publicitatea TV in Statele Unite.
Youtube, o afacere de 1 miliard de dolari
YouTube este al treilea site din lume la numarul de vizitatori unici pe luna, obtinand anul trecut un venit net de 544 milioane de dolari. Conform Citigroup, anul acesta veniturile Google rezultate de pe urma YouTube vor ur ca la aproximativ 800 de milioane de dolari, urmand ca anul viitor sa depaseas ca 1 miliard.
Daca vorbim de expansiunea YouTube, este necesar sa amintim ca toamna trecuta acesta a inceput negocierile cu studiourile Miramax in vederea obtinerii unei licente care dadea dreptul YouTube de a difuza pe canalele sale 700 de filme produse de celebrele studiouri.
ametesc cand citesc de asemenea sume de bani 😀
Un proiect foarte puternic. Va schimba mult conceptia oamenilor care nu apreciaza internetul. Ma intreb cat valoreaza Google, daca doar Youtube costa atatia bani?