Cei de la Facebook testează în prezent un nou buton, care aduce parțial cu mult doritul buton „dislike”, care în prezent este disponibil pe mai multe platforme de socializare, mai puțin pe cele deținute de către Facebook. Noul buton poartă denumirea de „downvote”, iar în prezent este deja disponibil pentru 5% dintre utilizatorii Android din Statele Unite care folosesc rețeaua de socializare.
Butonul va avea scopul de a ajuta userii să marcheze comentariile nepotrivite, care apar pe pagini. Atât momentan. Nu va fi implementat în postări, poze, clipuri sau altceva, ci doar strict pentru comentariile de pe pagini. Angajații Facebook vor observa comentariile deranjante pentru mulțime, iar în urma feedback-ului doar ei știu ce vor face.
Atunci când un utilizator va da downvote unui comentariu, el va putea să îl marcheze drept ofensator, înșelător sau offtopic, iar după asta nu îi va mai fi afișat comentariul căruia i-a dat „downvote”, însă comentariul va fi vizibil pentru restul.
Butonul va fi afișat pentru toate tipurile de pagini, mai puțin pentru paginile public figure, iar din păcate, că mulți ar fi vrut să vadă asta, numărul de downvote-uri nu va fi vizibil. E o opțiune binevenită și nu prea, e bine că poate se rezolvă ceva în privința comentariilor care n-au legătură cu subiectul, dar e nasol dacă se vor lua măsuri împotriva comentariilor sarcastice și ironice, pe care gloatele de proști nu le înțeleg și nu le gustă.